בארץ

מתקרבים למלחמה בצפון: ישראל תפתח במבצע צבאי נרחב בלבנון?

בלבנון פורסם שאחת ממדינות ערב הזהירה את חיזבאללה ממבצע ישראלי נרחב בימים הקרובים שעלול להביא לפתיחת מלחמה בצפון, LBCI דיווח שישראל עשויה לצאת למבצע צבאי נרחב בימים הקרובים בעומק לבנון
מערכת ice | 
חילופי אש בגבול לבנון (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין)
האם אנחנו מתקרבים לפתיחת מלחמה בצפון? לפי דיווח באתר הלבנוני LBCI, אחת ממדינות ערב הזהירה לאחרונה את חיזבאללה מהאפשרות שישראל תצא למבצע צבאי נרחב בעומק לבנון בימים הקרובים. 
לפני מספר ימים שוחח שר הביטחון יואב גלנט עם מקבילו האמריקאי לויד אוסטין. שר הביטחון הביע את הערכתו בפני הממשל האמריקני ומשרד ההגנה על המעורבות במאמצים השונים להשבת החטופים. השר גלנט הדגיש כי ללחץ האמריקני יש חשיבות רבה במאמץ זה. השניים שוחחו על המשך התוקפנות של חיזבאללה בגבול הצפון. שר הביטחון גלנט הדגיש כי המשך התוקפנות וסירוב חיזבאללה לנסיגת כוחותיו ממרחב הגבול מגבירים את המתיחות הביטחונית.
לדבריו, העובדה שחיזבאללה לא נסוג מהגבול במשך המלחמה מקטינה את האפשרות להגעה לפתרון מדיני בסוגיה אף שישראל תומכת בפתרון מסוג זה. "ללחץ האמריקני יש חשיבות רבה במאמצים להחזרת החטופים", הוסיף שר הביטחון. גלנט הודה למזכיר ההגנה אוסטין על תמיכתו האישית בביטחון ישראל ובהשגת מטרות המלחמה, והביע את הערכתו על הפעולות האמריקניות השונות לחיזוק היציבות האזורית במזרח התיכון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה