בארץ

לטלי גוטליב נמאס: "כל איש ימין - אנא הקימו קול זעקה"

חברת הכנסת מהליכוד הצטרפה לביקורת של חלקי מחברי הכנסת והשרים מימין, על פרסום הדברים שאמר שר הבטחון גלנט, בנוגע לכניסת פועלים פלסטינים מיהודה ושומרון לישראל
מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90)
שר הבטחון יואב גלנט, הצליח לעורר הערב (שני) את זעמם של חלק מחברי הכנסת והשרים, בעיקר מימין. העיתונאית שירית אביטן פרסמה דברים שאמר השר בדיון על הכנסת פועלים פלסטינים מיהודה ושומרון.
על פי הציוץ של שירית אביטן ברשת ה-X (טוויטר לשעבר), גלנט אמר הערב: "אני מקווה שהממשלה תקבל את עמדת צה"ל ושב"כ בכל מה שקור לפועלים וכספים. רשות פלסטינית חזקה היא אינטרס ביטחוני ישראלי. לא פחות מזה".
כאמור, הדברים של גלנט עוררו סערה גדולה, בעיקר בקרב חברי כנסת מעוצמה יהודית, אשר הגיבו לו בחריפות, כולל השר לבטחון לאומי, יו"ר עוצמה יהודית, שכתב בתגובה לגלנט: "שר הקונספציה גלנט: ככה בדיוק ענית לי כשהזהרתי מהכנסת פועלים מעזה לישראל לפני ה-7.10, את הסוף המר כולנו כבר מכירים. אולי הגיע הזמן להתפכח?"
לימור סון הר מלך ממפלגתו של בן גביר כתבה: "כואב לגלות שגם אחרי ה7.10 יש מי שעדיין שבויים באותה קונספציה ישנה ובוחרים פעם אחר פעם לעצום את העיניים, ולחשוב כי אם רווחתם של הנאצים מעזה או מיו"ש תשתפר, זה יוביל לשקט ביטחוני. הרשות הפלסטינית היא אויב בדיוק כמו חמאס, החשש הוא אמיתי ועלינו לעשות הכל כדי שהפלסטינים לא יחזרו לעבוד הן בשטחי ישראל הקטנה, הן בשטחי יו"ש. ואם שר הביטחון בוחר שלא לממש מדיניות ימין שלשמה הוא נבחר, הוא מוזמן להחזיר את המפתחות. אף אחד לא יבכה על כך".
חברת הכנסת מהליכוד, טלי גוטליב הגיבה גם היא לגלנט וכתבה: "ירדנו מהפסים?? כניסת פלסטינים לעבודה בישראל תימנע פעילות טרור?? רק הרתעה ומאבק בארגוני טרור ימנעו פיגועים. די לקונספציה הבזויה של תשלום פרוטקשן לאויב. ממשלה שתאשר כניסת פלסטינים לעבודה בישראל לא תהיה ראויה לאמון הציבור. כל איש ימין וכל איש שוחר בטחון אנא הקימו קול זעקה. לא עוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אישה אמיצה
    חייבים לעזור לה 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אוהבים אותך טלי שלנו
    סגור