בארץ

הלקוחות נרצחו: ה"גרין פאב" בקיבוץ ניר עם זקוק לתמיכה

לאחר שה-"גרין פאב" בקיבוץ ניר עם ננטש ב-7 באוקטובר, החליטו בעלי המקום להקים את הבר מחדש בתל אביב. "זה מרגיש קצת מוזר, אנחנו אומנם פה בעיר, אבל הלב נמצא עשרות קילומטרים מפה, בקיבוץ ניר עם", משתף איתי מבורך, הבעלים של הבר

מערכת ice | 
גרין פאב (צילום גרין פאב)
ה"גרין פאב" בקיבוץ ניר עם הוקם לפני 21 שנה במה שהיה פעם המקלחות המשותפות של הקיבוץ. "הפאב הפך לבית למלא אנשים מכל האזור, מכפר עזה, מבארי, מניר עם, משדרות. זה היה קיבוץ בתוך קיבוץ", מספר איתי מבורך, בעלי הפאב.
חברת CBC ישראל (החברה המרכזית לייצר משקאות קלים), נרתמה והיתבקשה לסייע ל"גרין פאב" בהקמת הבר החדש בתל אביב. כ-300 חברי קיבוץ ניר עם פונו ברובם למלון הרודס בתל אביב ולכן ה"גרין פאב" נפתח מחדש בצמוד למלון. בעלי הפאב עבדו במרץ כדי להחזיר פיסה מניר עם לתושבי הקיבוץ המפונים. אומנם הפאב בתל אביב לא גדול כמו שהיה בקיבוץ, אך זה לא מונע מההתרגשות לבקוע מחברי הקיבוץ. 
בנוסף, צוות הגרין פאב פתח בגיוס כספים הדסטארט, וכך נכתב באתר: "בימים אלה אנחנו מרגישים את הכאב של האובדן. המלחמה השאירה אותנו שבורים ופצועים, אך יש בנו כוח להתמודד ולזכור. אנו כואבים על החברים שלא יחזרו עוד לישוב, לפאב, אלינו. החלטנו לגייס כספים לצורך שיקום הפאב ואובדן ההכנסה ולשים ידיים לעבודה. לא פשוט המצב, אבל יחד אנחנו יכולים לעשות הכל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה