בארץ

נשיא צרפת למשפחות החטופים: "אעשה הכל עד שיחזרו״ | צפו

בשעה זו נערכת בכיכר החטופים בתל אביב, עצרת של 24 שעות, לציון מאה ימים בהם נמצאים 136 ישראלים בשבי חמאס בעזה. את העצרת פתח מסר מנשיא צרפת עמנואל מקרון, אשר אמר:  "אתם יכולים לסמוך עליי כדי להחזיר את כולם הביתה, אליכם״
מערכת ice |  3
עמנואל מקרון (צילום הדס פרוש פלאש90)
הערב (שבת), מתקיימת בשעה זו עצרת של 24 שעות לציון 100 ימים בהם נמצאים 136 חטופים אשר נמצאים בשבי החמאס בתנאים מסכני חיים.  לאורך כל העצרת אשר נערכת בכיכר החטופים בתל אביב יעלו לדבר בני משפחות החטופים, אישי ציבור, אמני ישראל ומנהיגים מכל העולם.
בפתחה של העצרת הוקרן מסר מנשיא צרפת עמנואל מקרון, לחטופים ובני משפחותיהם: "חלפו מאה ימים. איתן, ארז, סהר ומייה חזרו אלינו, אבל אנחנו מבכים את מותו של אליה שנרצח על ידי חוטפיו בעזה. האומה הצרפתית נחושה שאוהד ועופר יחזרו אל ילדיהם ששוחררו, שאוריון ישוחרר שכל חטופי מתקפות הטרור מה-7 באוקטובר ישוחררו״.
הנשיא מקרון, המשיך בדבריו והבהיר: ״צרפת אינה נוטשת את ילדיה, לכן יש לחזור ולחדש שוב ושוב את המשא ומתן לשחרורם. אסור להיכנע, אסור לוותר, לעולם משום שאין אנו יכולים להסכים ולעולם לא נסכים לאף קורבן נעשה הכל אם כך ואתם יכולים לסמוך עליי כדי להחזיר את כולם הביתה, אליכם״.
 
אין ספק כי מתחילת המלחמה, ישראל זוכה לחיבוק חם מצרפת, עובדה שבאה לידי ביטוי גם בהצהרה הנוכחית של הנשיא מקרון. בהמשך העצרת, יעלו על הבמה איתי רגב שחזר משבי החמאס, כנסיית השכל, אסף אמדורסקי, חן אהרוני, רינה מצליח, שיחזור 06:29 עם הדי ג׳אים של מסיבת הנובה, די ג'יי סקאזי, נערי העוטף בסשן לילה עם אמני העוטף.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דיבורים לא עולים כסף !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אם לעשות הכל, אז אל תפריע לנו בתור התחלה
    שרית 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיק להבטיח מילים חסרות תוחלת, ואח"כ להצטרף לאלו שמגבילים את צה"ל ברצועה. אתה צריך גם לוודא שלא יהיו לנו חטופים ונרצחים נוספים, וזה לא יקרה אם נפסיק את הטיפול במחלה הזו באמצע
    סגור
  • 1.
    הבטחות כמו חול ואין מה לאכול (ל"ת)
    סמיון 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור