בארץ

מרגש: בני הגיל השלישי שמתגייסים למען חברי קיבוץ סופה

חברי קיבוץ סופה שנאלצו לעזוב את בתיהם ועברו לגור בבניינים בעיר רמת גן לתקופה הקרובה, במשך השבוע האחרון הגיעו כ-50 דיירים לסייע בסידור וריהוט דירות מהפרטים הקטנים ועד לפרטים הגדולים על פי הצרכים של כל משפחה
מערכת ice | 
קיבוץ בארי לאחר פלישת מחבלים (צילום פלאש 90/ אדי ישראל)
חברי קיבוץ סופה שנאלצו לעזוב את בתיהם בעקבות המלחמה ולהתגורר במלון באילת, היום עברו לגור בבניינים בעיר רמת גן לתקופה הקרובה, והוקצו עבורם 55 דירות חדשות. רשת דיור מוגן מגדלי הים התיכון מלווים את קיבוץ סופה, ובמשך השבוע האחרון הגיעו כ-50 דיירים לסייע בסידור וריהוט דירות מהפרטים הקטנים ועד לפרטים הגדולים על פי הצרכים של כל משפחה.
לאורך השבוע האחרון, בני הגיל השלישי התחלקו לצוותים והיו אחראים על מגוון משימות-  תליית מזוזות, הכנסת והעברת הציוד לדירות, הרכבת רהיטים, פריקה וסידור של מגבות, מצעים, כריות, חומרי ניקיון וציוד מטבח ועוד. מרגריטה רוזמן, שהתנדבה בפרויקט מספרת: "התרגשתי מאוד לסדר את הדירה ולהכין אותה עבור משפחה שתגיע אליה, אני שמחה שאנו יכולים לתרום חלק קטן וחשוב לאנשים שהפסידו הרבה." למעשה, הדיירים הכינו עבורם עוגות וברכות לכל דירה, ודאגו לייצר עבור המשפחות סביבה ביתית חמה ועוטפת, על מנת שירגישו שהם הכי קרובים לביתם בקיבוץ. ביום המעבר הקימו עגלת קפה עם עוגות מעשה ידיהם וגם פוד-טראק עם פיצות.

דורון ארנון, מנכ"ל מגדלי הים התיכון: "קיבוץ סופה עבר טלטלה מאז ארועי 7 באוקטובר, ואנחנו במגדלי הים התיכון החלטנו ללוות את הקיבוץ יחד עם שותפים נוספים מפורום העסקים- שופרסל, IBM ישראל ועמיר שיווק. בשבוע האחרון, הדיירים וצוות העובדים ממגדלי הים התיכון התקינו רהיטים, קדחו בקירות וסידרו את הדירות לקראת הגעתן של משפחות הקיבוץ. מקווים שהמגורים ברמת גן יתנו עבור חברי סופה תחושה חמה של בית עד לחזרתם המהירה לקיבוץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה