בארץ

"עוצרים ומזדהים": כך ההסתדרות פועלת למען השבת החטופים

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד הודיע כי ביום ראשון, 14 בינואר 2024, בשעה 11:00 המשק יעצור ל-100 דקות, להזדהות עם החטופים, בסימן 100 ימים בשבי בעזה, ולתמיכה בבני משפחותיהם. "אני קורא לכל העובדים והמעסיקים במשק להצטרף ליוזמה ולתמוך במשפחות. יחד ננצח!"

מערכת ice |  1
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד (צילום פלאש 90/ עבד רחים כתיב, אבשלום ששוני, shutterstock)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד הכריז על עצירת המשק למען הזדהות ותמיכה בהשבת החטופות והחטופים מהשבי בעזה. ביום ראשון, 14 בינואר 2024 בשעה 11:00, בסימן 100 ימים לחטיפה יעצרו מקומות העבודה את הפעילות, ויקיימו עצרות תמיכה במשפחות החטופים.
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אמר: "אני רואה חובה אישית, לאומית ומוסרית להשאיר על סדר היום את המאבק להשבת בנינו ובנותינו שנחטפו בעזה. אנו עוצרים ומזדהים עם אלה שחייהם נעצרו בשבעה באוקטובר. העדויות קורעות הלב של השבים מהתופת, לא מותירות ספק כי החובה הלאומית הראשונה במעלה היא השבת כולם במהרה. יחד ננצח!".
יו"ר אגף הסברה דוברות ופרסום בהסתדרות, יניב לוי אמר: "הפצע האדיר בחברה הישראלית מאז שבעה באוקטובר לעולם לא יירפא. הצעד הראשון לאחות את השבר הנורא בעם הוא בהשבת כל הילדים, הנשים והגברים שמוחזקים בשבי. אני מייחל להשבת החטופים במהרה". 
אתמול (מוצ"ש) פורסם כי לוחמי צה”ל איתרו במהלך סריקות ברצועת עזה כלובי ענק שבהם מחבלי חמאס החזיקו חטופים ישראלים. ממצאים שנאספו בשטח הצביעו על העובדה שהכלובים שימשו את המחבלים גם כדי להעביר אותם ממקום למקום בתוך הרצועה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סתם רעיו טיפשי
    ומה זה יעזור? 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוץ מנזק כלכלי למשק הישראלי אין בזה תועלת .. פשוט רעיון פופליסטי הכי דבילי ששמעתי ..
    סגור