בארץ

איוונקה טראמפ וג'ראד קושנר מגיעים לביקור פתע ישראל

הזוג שהיה במשך ארבע שנים חלק בלתי נפרד מהנשיאות האמריקאית במהלך שנות כהונתו של טראמפ, צפוי לנחות בבוקר בנתב"ג, כאות תמיכה בישראל ומצטרפים למנהיגים ואישים רבים מהעולם, שהגיעו לתמוך
מערכת ice | 
איוונקה טראמפ (צילום יוסי זמיר פלאש 90)
עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל יצאה רכבת אווירית רצינית ומשמעותית לישראל, כאשר המנהיגים החשובים בעולם החלו להגיע בזה אחר זה כדי להביע את תמיכתם בישראל ואת צערם על אירועי הבוקר הנוראי של ה-7 באוקטובר ביישובי עוטף עזה.
אחד מהמנהיגים שמיהר והגיע לישראל היה נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, שהביא את תמיכתו הבלתי מסויגת בישראל ובמאמצי הלחימה נגד ארגון הטרור חמאס והמאמצים לשחרור החטופים המצויים בשבי חמאס.
מי שתחילה היסס אך לאחר מספר ימים גם החל לצאת בהודעות תמיכה בלתי מסויגות, הוא הנשיא לשעבר ומי שהפסיד לביידן בבחירות לנשיאות, דונלד טראמפ. כעת נודע כי בתו של טראמפ ובעלה, ג'ראד קושנר, עושים את דרכם לישראל וכבר נמצאים על המטוס, בדרכם ארצה.
קושנר ידוע כתומך נלהב של ישראל והוא אף ביקר פה פעמים רבות במהלך כהונתו של טראמפ, כאשר שימש כיועץ בכיר של הנשיא האמריקני. קושנר, כידוע, הוא גם בעלה של בתו של טראמפ, איוונקה, אשר פרסמה בעבר כי היא שומרת כשרות ואף התחתנה עם קושנר בטקס יהודי. לא ברור כרגע למה מגיעים השניים לישראל, אך נראה כי מדובר במפגן תמיכה ברקע המלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה