ויראלי

ישראל תקפה בתימן? דיווחים בסעודיה: פיצוץ מסתורי בצנעא

כלי תקשורת ערביים מדווחים על אש שהגיעה מבסיס באזור ג'בל עטאן, מפקדת יחידות הטילים של משמר הרפובליקה. במקום נמצאים מחסני נשק, והוא מהווה אזור צבאי סגור. הדובר הצבאי של המורדים איים בתגובה: "לא נהסס להרחיב את פעולותינו הצבאיות, כך שיכללו מטרות לא צפויות ביבשה או בים"
מערכת ice | 
זירת הפיצוץ בצנעא שמיוחס על ידי התקשורת הערבית לישראל (צילום שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
מאז שנפתחה חזית מול המורדים החות'ים בתימן, אילת הפכה לאחד היעדים הקבועים שמותקפים בידי טילי שיוט וקרקע-קרקע מצנעא, כאשר רובם ככולם מיורטים על ידי מערכות ההגנה האוויריות החכמות של חיל האוויר, לרבות מערכת "החץ". הבוקר (שישי) כלי תקשורת בתימן דיווחו על תקיפה שבוצעה אמש בבירה, ועם שחר רשת אל-ערביה הסעודית פרסמה כי על פי מקורותיה ישראל היא זו שעומדת מאחורי המתקפה.
בתיעודים שונים שהופצו מזירת התקיפה, ניתן לראות אש ועשן מיתמר מתוך מבנה, לאחר פיצוץ עז שהתרחש במקום. מקורות ערביים, מדווחים כי מדובר בבסיס שהותקף באזור ג'בל עטאן, מפקדת יחידות הטילים של משמר הרפובליקה, שנשלט על ידי המורדים החות'ים. בבסיס נמצאת גם חטיבות הטילים החמישית והשישית של המשמר, שבמחסניהן אירע הפיצוץ באזור צבאי סגור. 
הסנטקום, פיקוד המרכז של צבא ארצות הברית במזרח התיכון, הכחיש את מעורבותו בתקיפה. יחיא סריע, הדובר הצבאי של החות'ים בתימן, הודיע לאחר מכן כי ישנה "היערכות מלאה" לחידוש הפעולות הצבאיות נגד ישראל, ככל שהתמרון הקרקעי ברצועה יימשך. "אם תחדש את פעולותיה בעזה, לא נהסס להרחיב את פעולותינו הצבאיות נגד ישראל, כך שיכללו מטרות לא צפויות ביבשה או בים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה