בארץ

ימ"ר מחוז מרכז חושפת: עבירות מין ב-30 נערות מתחת לגיל 14

ימ"ר מחוז מרכז חושפת התפתחות חמורה בפרשיית הפדופילה "לירז", אשר במהלכה הצליחו החוקרים לחשוף עשרות אירועי פגיעה מינית בקטינות ע"י החשוד לירז רוזנברג ותפיסת כאלף קבצי פורנוגרפית קטינים ברשותו. בית המשפט: "קיים אינטרס מובהק בפרסום פרטיו של החשוד על מנת לבחון קיומן של קורבנות נוספים"

מערכת ice |  1
תקיפה מינית (צילום shutterstock)
על רקע המלחמה הנוכחית, מנהלת בשבועות ימ"ר, החידה המרכזית של מחוז מרכז חקירה אינטנסיבית של פרשיית פדופיליה מזעזעת שכוללת פגיעה מינית בעשרות קטינות, ברשת ומחוצה לה, על ידי תושב גבעתיים כבן 28 העונה לשם לירז רוזנברג.
כאמור, היחידה המרכזית של מחוז מרכז חשפה ממצאים קריטיים המוכיחים ומתעדים את התנהלות החשוד לירז רוזנברג. היחידה איתרה אלף קבצי פורנוגרפיית קטינים וכן תיעוד התקשרות ופיתוי של המואשם עם  כ-30 נערות ישראליות חלקן מתחת לגיל 14. 
בנוסף, חוקרי הימ"ר יצרו קשר עם הקורבנות ונגבו מהן עדויות בליווי רווחתי ומעטפת משפחתית, ברגישות המתבקשת. אותה פרשת פדופיליה חמורה, החלה עם קבלת מידע בנוגע לחשד לפגיעה מינית בנערה בת 13 תושבת השרון ברכבו של החשוד סמוך למקום מגוריה, לאחר שהכיר אותה ברשת חברתית תחת כינוי שקרי 'רז בן '23' אשר פיתה אותה למפגש פיזי במהלכו קיים בה מעשים מגונים.
בימ"ש הדגיש את חשיבות פרסום הפרטים אודות המואשם ומסר כי "קיים אינטרס מובהק בפרסום פרטיו של החשוד על מנת לבחון קיומן של קורבנות נוספים". לאור אותה פרשייה אשר כללה קורבנות רבות, חוקרי היחידה המרכזית של המשטרה הקימו במחוז מרכז מוקד טלפוני מיוחד שיאפשר לקורבנות נוספים ליצור קשר ולדווח באמצעות מספרי טלפון:  0548917630 ו – 0535615908.
לאור העובדה כי מעשיו של המואשם הינן פליליות וחמורות עד מאוד בשל מספר הקורבנות הגבוה וגילן הצעיר, מעצרו של החשוד הוארך בבימ"ש בפעם החמישית עד תאריך 14.11.23  לצורך המשך חקירה למיצוי הדין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצביע של ביבי (ל"ת)
    שאולי 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור