תרבות ופנאי

אליאב זוהר, מיקי גבריאלוב ודוד ד'אור: קונצרט מרגש למען חיילי צה"ל

להשבת הלוחמים, החטופים והנעדרים: התזמורת הסימפונית ירושלים ומאסטרו גיל שוחט יעניקו ניגון ושירה של תפילה, כאב ותקווה מירושלים. המשפחות שפונו מעוטף עזה ומהצפון מוזמנות להגיע ללא תשלום בהרשמה מראש 
מערכת ice | 
טנקים בעזה (צילום דובר צה"ל)
"תפילה לישראל": קונצרט מיוחד לשובם של חיילינו בשלום ולהשבת החטופים והנעדרים  יוצע ללא תשלום ובשידור חי (עם קהל), ביום שלישי ה-7 בנובמבר בשעה 18:00. הקונצרט ישודר מאולם הנרי קראון בתיאטרון ירושלים.
בימי המלחמה הסימפונית ירושלים ומאסטרו גיל שוחט מעניקים באהבה לעם ישראל ניגון ושירה, של תפילה, כאב ותקווה מבירת הנצח של מדינת ישראל, בהשתתפות מיטב האמנים - דוד ד'אור, מיקי גבריאלוב, דניאלה לוגסי, סיימון כהן, קרן הדר ואליאב זוהר, ומקהלת הללו בניצוחו של שלום כינורי.
התזמורת מזמינה את משפחות המפונים מהעוטף ומהצפון שהתפנו לירושלים וסביבותיה ואת תושבי ירושלים היקרים לקונצרט ללא תשלום בהרשמה מראש. ניתן להזמין מקומות דרך האתר, או לצפות בשידור החי ביוטיוב וברשת החברתית פייסבוק
דירוג היוטיוב השבועי של ice, ממשיך להתכתב עם מלחמת חרבות ברזל וכעת, ברשימת השירים המואזנים ביותר נמצאים שירים שהפכו לחלק מפסקול המלחמה של ישראל נגד חמאס. אייל גולן ממשיך לשמור על מקומו בראש הטבלה עם השיר "עם ישראל חי" שזכה השבוע ל-1.1 מיליון האזנות. במקום השני נמצא הזמר הצעיר יגל אושרי ושירו "לצאת מהדיכאון" שזכה ל-771 אלף האזנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה