תיירות

למרות הלחימה: ענקית ההובלה הימית MSC Cargo ממשיכה בפעילותה בישראל

ענקית ההובלה הימית MSC Cargo ממשיכה לספק שירותי תובלה לישראל גם בזמן המלחמה והודיעה כי לא תגבה היטל מלחמה ודמי השהייה
מערכת ice | 
אוניית MSC (צילום MSC)
חברת ההובלה הימית הגדולה בעולם MSC Cargo, ממשיכה לפעול מישראל ואל ישראל גם בזמן המלחמה. החברה מספקת גם בימים אלה שירותי הובלה, אחסון ולוגיסטיקה לכלל לקוחותיה בישראל וממשיכה לפקוד את נמלי ישראל בצורה רציפה.
בנוסף, החברה החליטה שלא לגבות מלקוחותיה היטל מלחמה וזאת למרות שחברות הביטוח הקפיצו את הפרמיות לאוניות שפוקדות את ישראל בעקבות המלחמה. החברה סופגת בשלב זה את העלות על מנת לתמוך בלקוחותיה בישראל בשעה קשה זו.
בעקבות המלחמה, גיוס המילואים הנרחב ומעסיקים רבים שהוציאו את עובדים לחל"ת לקוחות רבים נאלצים להשאיר את המכולות בנמלים, דבר המחייב אותם גם בדמי השהייה. עם זאת, MSC Cargo הודיעה כי לאור המלחמה והמחויבות שלה ללקוחותיה בישראל, החברה לא תגבה דמי השהיית מכולות.

עם פרוץ המלחמה הנהלת החברה בישראל נרתמה להובלת ציוד צבאי ורפואי הכרחי ולשינוע פרויקטים מיוחדים מיעדים שונים ברחבי עולם, החיוניים לחיזוק מערכי הלחימה והבטחון בתקופה זו. 
לאה בוגץ'- גנוסר, מנכ"לית MSC ישראל: "מיום הלחימה הראשון החליטה הנהלת החברה לעשות כל מאמץ על מנת לבוא לקראת לקוחותינו בישראל.  אנחנו כבר יותר מ- 3 שבועות במצב מלחמה, ממשיכים לספק פעילות רציפה, קשובים לצרכי השוק הישראלי ומסייעים בכל דרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה