דיגיטל וטק

משטרת ישראל זועמת: "הנפצות חסרות אחריות ברשתות מייצרות פאניקה לשווא"

משטרת ישראל הוציאה הודעה זועמת בעקבות פייק ניוז לטענתה: בהמשך להנפצות חסרות אחריות ברשתות החברתיות, המטעות את הציבור ומייצרות פאניקה בקרבם לשווא, נבהיר כי: אין מחבלים באזור השרון ובקניון ברעננה ואין כל הנחיית הסתגרות בבתים"
מערכת ice | 
משטרת ישראל (צילום דוברות משטרת ישראל)
היום (ראשון) החל יומה ה-16 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים, בעוד משרד הבריאות הודיע עד כה על למעלה מ-5,000 פצועים שפונו לבתי החולים השונים בעקבות המלחמה, ולפחות 212 חטופים שנמצאים שבויים בידי החמאס בעזה.
בתוך כך, בעקבות הדריכות הרבה שקיימת, ישנם אנשים שנמצאים בלחץ, או לחילופין כאלה שמנצלים את המצב לצורך תבהלה, ומפיצים פייק ניוז, או לחילופין מלחיצים סתם את הציבור ללא צורך שבכך. היום למשל, דווח על חפץ חשוד בקניון ברעננה, על אירוע ביטחוני באזור השרון שם נמצאים מחבלים ועל הצורך להסתגר בבתים. אזרחים רבים נכנסו בצדק ללחץ, ואחרי מספר שעות, משטרת ישראל הוציאה הבהרה לנושא כי אכן גם כאן מדובר בפייק ניוז.
בהודעה שהוציאה דוברות משטרת ישראל נכתב כי "בהמשך להנפצות חסרות אחריות ברשתות החברתיות, המטעות את הציבור ומייצרות פאניקה בקרבם לשווא, נבהיר כי: אין מחבלים באזור השרון ובקניון ברעננה ואין כל הנחיית הסתגרות בבתים".
"עוד נבהיר, כי הפעילות המשטרתית בקניון ברעננה בשעות האחרונות, מתמקדת בסריקה מקצועית של חבלני המשטרה ויחידת הכלבנים אחר חפצים חשודים, לשלילת כל סיכון ולמען שלום הציבור ובטחונו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה