כסף וצרכנות

מרגש: רשת הפיצריות תרמה אלפי מגשי פיצה לחיילי צה"ל

רשת פיצה שמש, רשת הפיצריות הישראלית אשר מונה 85 סניפים נכון להיום, תרמה החל מתחילת הלחימה אלפי מגשי פיצה ומארזי שתייה לכוחות הביטחון ולצוותי הרפואה
מערכת ice |  3
התרומות של פיצה שמש (צילום פיצה שמש)
רשת פיצה שמש, רשת הפיצריות הישראלית אשר מונה 85 סניפים נכון להיום, תרמה החל מתחילת הלחימה אלפי מגשי פיצה ומארזי שתייה לכוחות הביטחון ולצוותי הרפואה במסגרת מלחמת "חרבות ברזל".
את התרומה הראשונה תרמו בבסיס הטייסת "נבטים" ומשם לא הפסיקו: לאחריה תרמה הרשת לכל חיילות צה"ל, לכוחות מג"ב, כוחות המשטרה ולצוותי הרפואה. זכייני הרשת התגייסו למשימה ומצליחים לאורך ימי הלחימה לייצר אלפי מגשים אשר נתרמים. לצד תרומת הרשת, אזרחים רבים פוקדים את הסניפים ומבצעים רכישות שמופנות גם הן לתרומות עבור כוחות הביטחון.
יריב חלפון, מנכ"ל החברה מוסר: "זה המעט שאנחנו יכולים לעשות למען כוחות הביטחון ותושבי העוטף, רשת פיצה שמש שמחה להיות חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית במיוחד בימים כאלו".
אחד מלוחמי המילואים בבסיס ג'וליס התחתן ב-10.10.2023 בבסיס, והאוכל שהוגש לאורחי החתונה שהתקיימה בבסיס ג'וליס היה הפיצות של רשת פיצה שמש, שתרמה מעל 80 מגשים לחתנה של הלוחם.
בנוסף לכך, ב-18.10.2023, הגיעו מנהלת השיווק של הרשת, סיוון אשכנזי ואנשי הצוות שלה יחד עם הפרזנטורים משפחת טרסוב (מורן וג'וזף טרסוב) למלון "ארנה" בבת ים, בו מתארחות עשרות משפחות משדרות במטרה לשמח את ילדי העוטף. הרשת הביאה יחד עם הפרזנטורים מעל 70 מגשי פיצה, הם אכלו יחד, רקדו, צחקו ושמחו.
סיון אשכנזי סמנכ"לית השיווק של הרשת מסרה: "אנחנו גאים להיות רשת הפיצריות הגדולה בישראל ושמחים לפנק את כוחות הביטחון ואת תושבי העוטף, רק ביחד ננצח. אני מזמינה את כל רשתות המזון לתרום ולעשות כמיטב יכולתם כדי שנעבור את התקופה הזו באחדות ובטוב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פיצה
    רוני 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפיצות הגיעו אלינו! תודה רבה, כל כך הרבה הערכה. ישר כוח????
    סגור
  • 2.
    פיצה אמיצה
    נרו 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פיצה אמיצה
    סגור
  • 1.
    אלופים
    כל הכבוד 10/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תותחים
    סגור