השוק

יו"ר ההסתדרות הלאומית: "מברך על התוכנית שהציג שר האוצר"

יו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי התייחס לתוכנית הקבינט הכלכלי-חברתי אותו הציג הערב שר האוצר בצלאל סמוטריץ לשיקום יישובי העוטף שנפגעו בעקבות המלחמה: "מברך על המתווה הראשוני שהציג שר האוצר ומודה לו על אימוץ הסעיפים שהצגנו בפניו"
מערכת ice | 
יואב שמחי יו"ר ההסתדרות הלאומית (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, תומר נויברג)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הציג הערב את התוכנית לשיקום יישובי העוטף שנפגעו במהלך המלחמה כאשר לפני הדיון בקבינט החברתי-כלכלי אמר: "מאשרים היום מיליארד שקל ראשוניים ומיידיים להקמת מנהלת העוטף", והוסיף: "אנחנו רוצים לייצר מקסימום שגרה וקיום פעילות בכלל הסקטורים במשק בזמן המלחמה.
לאחר אישור התוכנית, בירך יו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי על כך שהשר אימץ את התוכניות שהציג הפניו: ״אני מברך על המתווה הראשוני שהוצג ע״י שר האוצר ומודה לו על אימוץ סעיפי התכנית הכלכלית חברתית שהצגנו בפניו. אני קורא לשר האוצר לזמן את ראשי ארגוני המעסיקים וארגוני העובדים, לקבינט אזרחי דחוף וללא דיחוי להסדרת הפיצוי לכלל האוכלוסיות הרלוונטיות.  

אני מאמין כי המתווה שבסיסו מתן מענקים לעסקים יסייע לשמור על העובדים בתוך מעגל העבודה. ברור כי מדינת ישראל מתכוונת לתת גיבוי לעובדים דרך המעסיקים אך אל לנו לזנוח גם את העסקים הגדולים עתירי כוח אדם המעסיקים אלפי עובדים. 
אני מבקש כי האוצר ייתן וודאות כלכלית וביטחון תעסוקתי לעובדים ולעסקים דווקא בשעת חירום זו.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה