בארץ

משפחות החטופים והנעדרים נפגשו לראשונה עם נתניהו: זו ההבטחה שקיבלו

נציגות מטה משפחות החטופים והנעדרים המונה 700 בני משפחה של למעלה ממאה חטופים ונעדרים, נפגשה לראשונה עם ראש הממשלה הערב בבסיס פיקוד העורף ברמלה והבהירה את דרישת המשפחות לפעול בכל דרך ובאופן מיידי לשחרור החטופים והנעדרים. נתניהו הבטיח כי אחד מיעדי המלחמה הוא החזרת השבויים והנעדרים
מערכת ice | 
נתניהו ומשפחות החטופים והנעדרים (צילום מטה משפחות החטופים והנעדרים)
היום (ראשון) החל יומה התשיעי של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים. לפי שעה, מתקפת הפתע של חמאס על ישראל גבתה גם כ-3,700 פצועים. צה"ל הודיע עד כה למשפחות של 126 חטופים שהם שבויים בידי חמאס בעזה והבשורות הקשות עדיין ממשיכות להגיע.
בתוך כך, נציגות מטה משפחות החטופים והנעדרים המונה 700 בני משפחה של למעלה ממאה חטופים ונעדרים, נפגשה לראשונה עם ראש הממשלה הערב בבסיס פיקוד העורף ברמלה והבהירה את דרישת המשפחות לפעול בכל דרך ובאופן מיידי לשחרור החטופים והנעדרים.
המשפחות דורשות הפעלת כל מהלך הנדרש מול ראשי חמאס ומול מנהיגי מדינות ערב המשפיעים עליהם, כדי להוביל לשחרור מיידי. המשפחות עדכנו את ראש הממשלה בדבר היותן מודעות למורכבות הבעיה, אך גם להזדמנויות שנוצרו בימים האחרונים בסוגיית המו"מ לשחרור החטופים.
מהמטה נמסר כי "מטה המשפחות מחזק את צה"ל ומחזק את מערכת הבטחון ועומד על כך ששחרור החטופים והנעדרים נמצא בראש סדר העדיפות של מדינת ישראל לפני כל שיקול אחר". עוד נמסר כי "אנחנו מקבלים את הבהרת ראש הממשלה לפיה הדברים שנאמרו על המתנה לסיום הלחימה לא היו על דעתו". בנוסף, נתניהו אמר למשפחות כי אחד מיעדי המלחמה הוא החזרת השבויים והנעדרים.
בפגישה השתתפו גם נציגי משפחות חטופים שהוזמנו ישירות ע״י משרד ראש הממשלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה