בארץ

זוועה בפתח תקווה: נוסע דקר נהג אוטובוס - בגלל ויכוח על "השירות"

גבר שלף סכין במהלך נסיעה בקו 249. הערכה: הרקע למעשה - ויכוח על תחנות העצירה. שוטרי התחנה המקומית פתחו בחקירה ומחפשים אחר עקבותיו. בעקבות זאת, ההסתדרות השביתה את הנסיעות במסלול עד שעות הצהריים: "עלייה מדאיגה בגילויי האלימות בתחבורה הציבורית"
מערכת ice | 
אגד (צילום shutterstock)
המשטרה מדווחת הבוקר (רביעי) כי פתחה בחקירה בחשד לדקירת נהג אוטובוס אגד בקו 249 בפתח תקווה על ידי נוסע בשל ויכוח על "השירות". שוטרי התחנה המקומית פתחו בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד לדקירת נהג אוטובוס על ידי נוסע שנמלט מהמקום, כשהרקע ככל הנראה הוא ויכוח שקדם לכך בנושא תחנות העצירה במסלול הנסיעה.
הנהג פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים בילינסון, מצבו מוגדר קל. המשטרה פתחה בחקירה לאיתור התוקף. שוטרים שהגיעו למקום פתחו בסריקות אחר החשוד לצד איסוף עדויות ואמצעי תיעוד לקידום החקירה. יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, עו"ד אייל ידין מסר: "היום נחצה עוד קו אדום, בתקרית שהייתה יכולה לגבות חיי אדם".
קו 249 פועל מרחובות לפתח תקווה. הנוסע שהתקוטט עם הנהג דקר אותו ונמלט מהמקום. בעקבות התקרית החמורה, החליט איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות על השבתת קו 249 לפתח תקווה היום בין השעות 11:30 עד 13:30. לנוסעים בקו מומלץ לבחור בדרכים חלופיות. 
"ההסתדרות לא תשקוט נוכח העלייה המדאיגה במספר גילויי האלימות בתחבורה הציבורית", הוסיף ידין. "בחודשים האחרונים נקטנו, בשיתוף עם ועדי חברות התחבורה הציבורית וההנהלות, יחד עם מנכ"ל משרד התחבורה, בפעולות שישנו את המצב בשטח בזמן הקרוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה