בארץ

מדוע המשטרה ביטלה את חקירת מובילת המחאה נגד יו"ר אגודת הלהט"ב?

הילה פאר, יו"ר האגודה למען הלהט"ב וממובילות המאבק במהפכה המשפטית, זומנה היום (ראשון) לחקירה במשטרת לב תל אביב בחשד ל"הפרעה לסדר הציבורי" וזמן קצר לאחר מכן ביטלה המשטרה את הליך נגדה 
מערכת ice | 
הילה פאר (צילום ליאור חורש)
הילה פאר, יו"ר האגודה למען הלהט"ב וממובילות המאבק במהפכה המשפטית, זומנה היום (ראשון) לחקירה במשטרת לב תל אביב בחשד ל"הפרעה לסדר הציבורי" במסגרת מחאה שהתקיימה נגד זה שהרכבת הקלה לא תופעל בימי שבת. במהלך ההפגנה המשתתפים אזקו עצמם בתוך הקרונות וסירבו להתפנות. אך, שעות ספורות לאחר מכן המשטרה ביטלה את החקירה נגדה.
באגודה למען הלהט"ב מסרו בתגובה על מעצרה של פאר כי "זימונה של העומדת בראש האגודה לחקירה במשטרה הוא ניסיון השתקה בזוי ושפל. המשטרה מסרבת לזמן לחקירה את מחוללי הלהט"בופוביה אבל היא כן מזמנת את מי שנאבק לביטחון ושוויון עבור להט"ב".
עוד הוסיפו ואמרו: "רדיפת הקהילה הגאה שהתחילה במינויו של אבי מעוז נמשכת במשמרת של בן גביר כשר המשטרה, בושה שמדינת ישראל הגיעה לימים שהיא רודפת אחרי הקהילה".

כמו כן, חוקרים, אנשי רפואה ומדענים ישראלים מממוסדות ברחבי העולם, בהם הרווארד, אוקספורד, MIT, פרינסטון וייל, יצאו בקריאה לשיבוש שנת הלימודים האקדמית, עד לגניזה מוחלטת של המהפכה המשפטית. על העצומה שפורסמה מוקדם יותר היום, חתומים יותר מ-500 תומכים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה