בריאות

קשה לצפייה: הפציעה שספג החשוד בירי למוות בצעיר הערבי

מגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין, חשף תיעוד קשה עם תמונת ראשו הפתוח של יחיאל אינדור, שחשוד שירה למוות בצעיר הערבי סמוך לכפר בורקא: "הוא נפצע ומאושפז אחרי שחטף אבן בראש. לא הייתי שם והמשטרה תבדוק מה קרה בכל האירוע הזה. מה שברור. שלהאשים אותו בירי של מחבל מג’נין הערב זה שילוב של טמטום ורוע. התקשורת ממהרת לשפוך את דמם של המתיישבים שהותקפו ומטעה את הציבור"
מערכת ice |  2
אמבולנס-אילוסטרציה (צילום פלאש 90)
אלישע ירד שנעצר אמש (שבת) בחשד למעורבות במותו של צעיר פלסטיני מירי מתנחלים, שימש בעבר כדוברה של חברת הכנסת לימור סון הר מלך מ'עוצמה יהודית', כאשר יחיאל אינדור, שנפצע בצורה קשה בהתפרעויות סמוך לרמאללה, נעצר אף הוא. מי שבחר להגיב בכעס גדול לאירוע, הוא מגיש ערוץ 14, שמעון ריקלין, שחשף תיעוד קשה שמציג את הפציעה הלא פשוטה שספג אינדור.
בציוץ שהעלה בנושא כתב ריקלין כך לצד תמונה קשה לצפייה ובה נראה ראשו של אינדור מדמם ממצחו לאחר שהוכה באבן בראשו: "זו התמונה של היורה בערבי בבורקא אתמול אחרי שקבוצת ערבים תקפה אותו ואת חבריו. הוא נפצע ומאושפז אחרי שחטף אבן בראש. לא הייתי שם והמשטרה תבדוק מה קרה בכל האירוע הזה. מה שברור. שלהאשים אותו בירי של מחבל מג’נין הערב זה שילוב של טמטום ורוע. רק מזכיר שג׳נין הפכה לבירת טרור מזמן".
 
עוד הוסיף וכתב: "ראוי להדגיש. בניגוד לתקשורת שממהרת לשפוך את דמם שוב של המתיישבים שהותקפו ומטעה את הציבור. האירוע כלל לא היה בכפר בורקא אלא בשטח הפתוח מדרום לבורקא באזור של מה שהיה פעם מגרון הישנה שנהרסה והיום באזור עוז ציון".

בתוך כך, לפי תחקיר ראשוני של צה"ל הבודק את האירועים שקדמו לירי המתנחלים בכפר בורקה ומותו של הפלסטיני מירי המתנחלים, עולה כי מספר מתנחלים יצאו עם עדר לכיוון הכפר. סמוך לכפר הם נתקלו בכ-80 פלסטינים שדרשו מהם לעזוב את השטח היות ולטענתם מדובר בשטח פלסטיני פרטי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טימטום
    בויבוי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאוד פשוט הבא להורגך השכם להורגו תחסלו כמה שיותר כמו שמדבירים גוקים נקודה גם כך אין מקום בבתי הסוהר זאת הזדמנות פז
    סגור
  • 1.
    זה לא היורה למה לא מראים את כל הפנים מבנה הראש לא מתאים (ל"ת)
    צדק לכל 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור