משפט

דובר לשעבר של ח"כ בימין נעצר בחשד להרג פלסטיני

מעצרם של אלישע ירד, ששימש דובר של ח"כ סון הר-מלך מעוצמה יהודית, ויחיאל אינדור שנפצע קשה בהתפרעויות אמש סמוך לרמאללה, הוארך הלילה בחמישה ימים. השניים חשודים במעורבות מותו של צעיר פלסטיני בכפר בורקה
דוד זולדן | 
ח"כ לימור סון הר מלך (צילום דני שם טוב - דוברות הכנסת)
אלישע ירד שנעצר אמש, שימש בעבר כדוברה של חברת הכנסת לימור סון הר מלך מ'עוצמה יהודית'. יחיאל אינדור, שנפצע קשה בהתפרעויות אמש סמוך לרמאללה, נעצר אף הוא.
לפי תחקיר ראשוני של צה"ל הבודק את האירועים שקדמו לירי המתנחלים בכפר בורקה ומותו של הפלסטיני מירי המתנחלים, עולה כי מספר מתנחלים יצאו עם עדר לכיוון הכפר. סמוך לכפר הם נתקלו בכ-80 פלסטינים שדרשו מהם לעזוב את השטח היות ולטענתם מדובר בשטח פלסטיני פרטי.
הרוחות התלהטו במהרה כאשר עשרות יהודים נוספים הגיעו לתגבר את השניים. הפלסטינים טענו כבר כי הוצת רכב פלסטיני ומתחקיר הצבא עולה כי במקום נמשכו ידוי אבנים משני הצדדים והפלסטינים ירו גם זיקוקים עד שכאמור אזרחים ישראלים שלפו נשק או נשקים ירו לעבר הפלסטינים, הרגו אחד מהם ופצעו ארבעה נוספים. בנוסף, אותר גם רכב פלסטיני שרוף. בצה״ל מודאגים מפיגועי נקם ובעקבות האירוע החריג הוחלט על הכרזת שטח צבאי סגור ותגבור האזור בכוחות צבא ומשטרה שימנעו את החיכוך בין האוכלוסייה הפלסטינית למתיישבים היהודיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה