בארץ

במהלך הטיסה: המחאה נגד תכנית ההפרדה המגדרית של השרה סילמן

השרה עידית סילמן שבה ארצה מניו יורק, ונתקלה במחאה לא שגרתית נגד היוזמה לרחצה בהפרדה מגדרית באתרי טבע. מעל מושבה נתלה שלט שעליו נכתב: "כשנשים תומכות בנשים קורים דברים מופלאים (לא הפרדה מגדרית)"
מערכת ice | 
עידית סילמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בשבוע הבא הפיילוט של השרה להגנת הסביבה עידית סילמן לרחצה בהפרדה מגדרית צפוי להתחיל. בינתיים, מחאה יצירתית נרשמה נגדה כאשר מתנגדים למהלך הדביקו סביב מקום מושבה בטיסה חזרה לישראל, שלט מחאה שעליו כתוב: "כשנשים תומכות בנשים קורים דברים מופלאים (לא הפרדה מגדרית)."
הפיילוט צפוי לפעול בחודש אוגוסט בלבד ב"עין חניה" וב"עינות צוקים". ביקורת בולטת שנשמעה נגד הפיילוט הושמעה על ידי אורי קידר, מנכ"ל תנועת ישראל חופשית שקרא: "התוכנית של השרה עידית סילמן היא יוזמה קיצונית וחשוכה שמהווה עוד צעד בדרך למדינת הלכה, ואם היא תאושר נעתור לבג"צ כדי לסכל אותה.
לעולם לא נשלים עם מצב שבו משפחה שרוצה לטייל צריכה לקום בבוקר ולבדוק אם היום מותר לאבא לטייל עם הבנות או שהיום אמא לא יכולה ללכת עם הילד. אנו קוראים לציבור להתעלם מההנחיות אלו ולהמשיך לטייל עם המשפחה מתי ואיפה שנוח לו. שהשרה תבוא בעצמה להגיד למשפחות לעזוב את השמורה, בהצלחה לה עם זה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה