בארץ

אחת המסעדות האהובות בישראל נשרפה כליל: מה גרם לנזק?

אש פרצה במסעדת קיסו שבמתחם אונו מרקט בקריית אונו סביב 8:30 בבוקר. מתברר שבמוקד 102 התקבלו דיווחים רבים על עשן שעולה מהמסעדה. הבעלים ייסגרו את המקום עד יום ראשון והנזק מוערך בסכומים גבוהים
מערכת ice |  1
שריפה-אילוסטרציה (צילום pexels)
עצוב. מסעדת קיסו, אחת המסעדות האסייתיות האהובות בישראל, נשרפה הבוקר (רביעי) לאחר שאש פרצה במסעדה שבמתחם אונו מרקט בקריית אונו, סביב 8:30 בבוקר. מסתבר שבמוקד 102 התקבלו דיווחים רבים על עשן שעולה מהמסעדה.
למקום נשלחו כוחות כיבוי מתוגברים מתחנות הכיבוי בבני ברק, קריית אונו ורמת גן שהוזעקו למתחם והצליחו בסופו של דבר להשתלט על האש. הסיבה הראשונית שנמצאה כגורם לשריפה היא מכשיר טיגון שהושאר פועל. המסעדה כמובן נסגרה בשל הנזקים שמוערכים בסכומים גבוהים ובנזקים קשים במיוחד.

המסעדה עצמה אמורה להשאר סגורה לפחות עד יום ראשון.  בכיבוי והצל ממליצים לבעלי המסעדות להקפיד עד כמה שניתן על הניקוי שלהם כדי למנוע אפשרות לשריפה ממכשירים פועלים, וכן לתחזק את מערכות הכיבוי ולערוך ביקורת תקינות תקופתית על ידי גורם מוסמך ובעל רישיון.
קיסו היא מהמסעדות האסייתיות הפופולריות בישראל, בבעלות קבוצה קולינרית הנושאת את אותו השם ומחזיקה גם במסעדת נוצ' ברמת השרון, פו בתל אביב וני-שי בנתניה. בקיסו, כמו בשאר המסעדות של הקבוצה, מוגש תפריט סושי ומנות אסייתיות והיא נחשבת מהמסעדות האהובות בז'אנר.
המסעדה מסרה למאקו: "פרצה שריפה קטנה בגג של המתחם, עושים את כל המאמצים לחזור לפעילות בימים הקרובים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השריפה קרתה בגלל הדיקטטורה
    יניב 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד אמר שזה קרה בגלל הדיקטטורה
    סגור