בארץ

כספי המסים יממנו בניית בית מקדש? האישור החריג נחשף

משרדים ממשלתיים פועלים, לכאורה, עם שורה של גופים כדי להפוך הלכה למעשה חזון מימי חורבן בית שני, שגורס כי אם תישרף פרה אדומה כשרה, תתאפשר עליית מיליוני יהודים להר הבית ובהמשך בניית בית מקדש שלישי. כדי שהמהלך ייצא אל הפועל, בחדשות 12 גורסים כי חמש פרות אדומות כבר הובאו לארץ מטקסס כדי לשמש קורבן
מערכת ice | 
ירושלים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, freepik)
סיפור שכזה לא שומעים בכל יום. ב-N12 פורסם כי בזמן שהצהרות כמו "ישראל לא תהפוך למדינת הלכה", יש דברים שקורים מתחת לפני השטח ומצליחים להדאיג מאוד את אלו שמלכתחילה לא האמינו להבטחה הזו.
משרדים ממשלתיים פועלים לכאורה עם שורה של גופים כדי להפוך הלכה למעשה חזון מימי חורבן בית שני, שגורס כי אם תשרף פרה אדומה כשרה, תתאפשר עליית מיליוני יהודים להר הבית ובהמשך בניית בית מקדש שלישי. כדי שהמהלך ייצא אל הפועל, בחדשות 12 גורסים כי חמש פרות אדומות כבר הובאו לארץ במטוס מטקסס כדי לשמש קורבן בטקס.

דווח כי הארגון "בונה ישראל" שמאגד נוצרים אוונגליסטים ואנשי ימין שבראשם אדם בשם צחי ממו, כמו גם מכון מקדש שבראשו הרב ישראל אריאל, פטרונו הרוחני של השר איתמר בן גביר, הם שעומדים מאחורי המהלך המדובר. נחשף כי מיליוני שקלים הועברו לגופים שמקדמים את החזון מימי בית שני, כאשר משרד החקלאות סיפק אישור חסר תקדים לייבוא פרות מארצות הברית פטורות מסימון, ואישור לניקוב האוזן. 
ממשרד המורשת נמסר בתגובה: "הגעת הפרות האדומות לארץ לא בוצעה או תוקצבה על ידי המשרד. מנכ"ל המשרד השתתף בטקס הגעתן באופן פרטי ובזמן כהונת הממשלה הקודמת. התוכנית לטיילת בהר הזיתים נועדה לצורכי תיירות ולא לטובת שרפת הפרה האדומה".
ממשרד החקלאות נמסר בתגובה: "רישיון ייבוא למקנה ניתן ככל שהמדינה מאושרת לסוג הייבוא המבוקש. ארה"ב מאושרת לכך מזה כשנה. העגלות המוזכרות בכתבה יובאו למטרות רבייה, ועמדו בכל תנאי הייבוא שדורש המשרד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה