בארץ

השר לשעבר דוד לוי אושפז בבית החולים הדסה

השר לשעבר התאשפז בבית החולים והוא נמצא בהכרה מלאה. לפני מספר חודשים הוא אושפז במרכז רפואי בצפון, אז אמר: "הטיפול המסור של הרופאים, האחיות והאחים ראוי לכל שבח. עשרות שנים אני חי כאן ולא הייתי מודע לאיכות של בית החולים והאנשים שבו"
מערכת ice |  1
דוד לוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
השר לשעבר דוד לוי בן ה-85, מאושפז מהלילה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. מבית החולים הדסה נמסר: מצבו יציב, הוא נמצא בהכרה מלאה ומלווה בבני משפחתו". לוי אושפז לפני מספר חודשים בבית החולים עקב דלקת ריאות שהדרדרה.
לוי סיפר אז כי: "הטיפול המסור של הרופאים, האחיות והאחים ראוי לכל שבח. עשרות שנים אני חי כאן ולא הייתי מודע לאיכות של בית החולים והאנשים שבו. עכשיו ראיתי איך מסייעים לכולם, בימים ובלילות, בסבלנות אין קץ. אני גאה במקום הזה".
כזכור, בימים האחרונים הצטרף לשיח הציבורי גם נושא בריאותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. לפני מספר ימים נתניהו אושפז בטענה שהתייבש, אך זמן מה לאחר מכן התברר שזה לא ממש המצב, לא בדיוק.
כתבת הרפואה של חדשות 13, הילה אלרואי שהייתה הראשונה שטענה כי הוא סובל מבעיות בקצב הלב ונדרש לקוצב, חושפת כי בניגוד לדבריו של נתניהו, מכשיר הניטור לא ציפצף - אלא הופעל על ידו כאשר חש בסחרחורת. במשך 12 שניות סבל רה״מ מהפרעת קצב ולפי רופאיו היה בסכנת חיים והובהל לבית החולים בדחיפות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דויד לוי
    אריה 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איש יקר ואהוב זה הדור שהנהיג את עם ישראל לאהבה לאחוה האיש ראוי לכל מחמאה אפשרית לא כמו נפוליטיקאי הנוכחי ירש את הדברים הטובים ממנחם בגין ויישם אותם בשטח נאחל לך דויד לוי היקר עוד שנים של בריאו איש נערץ
    סגור