בארץ

נתניהו במסר לממשלת צרפת: "התקפות נפשעות נגד יהודים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו משגר מסר של תמיכה והזדהות עם יהודי צרפת שהפכו ליעד מוצהר מאז פרוץ המהומות במדינה ואמר בין השאר כי: "אנחנו עדים להתקפות נפשעות בימים האחרונים נגד יעדים יהודים. אנחנו מגנים את המתקפות הללו, ואנחנו מגבים את ממשלת צרפת במאבקה נגד נגע האנטישמיות"
דוד זולדן | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס בכובד ראש היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה למהומות בצרפת ולאירועים אנטישמים בעקבות הריגתו של נער בידי שוטר בשבוע שעבר. בדבריו אישר נתניהו כי התרחשו אירועים אנטישמיים ותקיפות נגד יהודים במסגרת המהומות.
"ממשלת ישראל רואה בדאגה את גילויי וגלי האנטישמיות ששוטפים היום את צרפת. אנחנו עדים להתקפות נפשעות בימים האחרונים נגד יעדים יהודים" מסר נתניהו בפתח דבריו. "אנחנו מגנים את המתקפות הללו, ואנחנו מגבים את ממשלת צרפת במאבקה נגד נגע האנטישמיות".
רה"מ התייחס בנוסף לסיכול הפיגוע האיראני נגד ישראלים בקפריסין והרעיף שבחים על כוחות המוסד והמודיעין הישראלי. "המוסד חשף את המתנקש ואת שרשרת מפעיליו ותכניותיו" שיתף נתניהו. "זו לא רק עדות המרשימות ליכולות של מדינת ישראל, זו קודם כל הוכחה לנחישות שלנו להילחם במבקשי נפשנו בכל מקום שהוא".
"מאז הקמת הממשלה אנחנו מחסלים מספר שיא של מחבלים. יש להם אחד משני מקומות – או בקבר, או בכלא. אנחנו באים בחשבון עם כל מחבל וכל מי ששלח אותם – ביהודה ושומרון, בעזה, בסוריה, בלבנון – וגם באיראן. אנחנו פועלים לפי הכלל הפשוט: מי שמנסה לפגוע בנו – אנחנו נפגע בו, וגם נסכל את מזימותיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה