בארץ

בני גנץ: "המדינה באנרכיה, ממשלת ישראל נגד אזרחי ישראל״

יו"ר המחנה הממלכתי תוקף ברשתות החברתיות את הממשלה: "קרעי מאיים בפיטורי היועמ"שית, בן גביר מבצע מעצרים מנהליים ויריב לוין מתיר דמם של עיתונאים"
מערכת ice |  3
בני גנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ יצא הערב (רביעי) ברשתות החברתיות במתקפה נגד הממשלה על רקע אירועי היממה האחרונה.
"24 שעות של אנרכיה מרוכזת", כתב גנץ ופירט: "השר קרעי מאיים בפיטורי היועמ"שית ומסביר שלשם כך מיועדת עילת הסבירות. השר בן גביר מתנגד למאבק בטרור ובאלימות הלאומנית ביהודה ושומרון באמצעות מעצרים מנהליים בזמן שהוא מבקש לעצמו סמכות למעצרים מנהליים. השר לוין מתיר את דמם של העיתונאים ומכנה אותם "תועמלנים גרועים יותר מבמדינות טוטליטריות".

כן הוסיף גנץ: "עוד 3 קורבנות של האלימות הקשה בחברה הערבית. הליכוד נגד שר התקשורת, שר המשפטים נגד התקשורת, השר לביטחון פנים נגד שר הביטחון. ממשלת ישראל נגד אזרחי ישראל".
 
קודם לכן צייץ גנץ: "לאהוד ברק וליאיר גולן זכויות רבות ותוקף מוסרי של מי שלחמו על הגנת המדינה וביטחון אזרחיה. הם, כמו הרוב המוחלט של משתתפי המחאה והמאבק נגד ההפיכה המשטרית, פטריוטים ישראלים שלא זקוקים לציון מאף אחד, בניגוד לשרים כמו בן גביר שהם עבריינים מורשעים, ומעודדים גם בימים אלו טרור לאומני.
"לצד זאת, גם כשהמאבק הוא חשוב ומוצדק ביותר, הוא חייב להתנהל לפי חוק וללא אלימות. זה צודק יותר, זה נכון יותר - וזה אפקטיבי יותר. כשאנו מוחים מול רמיסת שלטון החוק ומול הפגיעה בדמוקרטיה, עלינו לעשות זאת באופן שיכבד את מה שאנו מבקשים להגן עליו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    המסית הלאומי עם 0 עשיה ודרך (ל"ת)
    יצחק 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    גנץ בעצמו אחראי לכל מה שהוא קורא לו אנרכיה
    צגן 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הוא ושותפיו הריי מיצרים את האנרכיה שאני ספק בכלל אם הוא יודע מה משמעות המילה הזו העיפרון הלא מחודד הזה ויחד עם זאת מנסים לטפול את האשמה על אחרים כגון ביבי הוא ולא אחר, אנשים חסרי אחריות ומלאי קנאה ושנאה שלא למדו דרך ארץ מה היא.
    סגור
  • 1.
    הבלון היומי (ל"ת)
    הבלון היומי 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור