בארץ

"ראש הממשלה לוין חטף את המדינה": הקמפיין החדש הושק

מחאת המילואימניקים טוענת כי למרות שבנימין נתניהו הוא ראש הממשלה על הנייר, מי שלוקח את ההחלטות החשובות ומוביל את המדינה לאבדון הוא שר המשפטים יריב לוין
מערכת ice | 
יריב לוין ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

הקרבות על הרפורמה המשפטית נמשכות: מחאת המילואימניקים טוענת כי שר המשפטים יריב לוין שולט במדינה ומוביל אותה לאבדון וכי המחאה נגדו תימשך לטענת תנועת המחאה ראש הממשלה בנימין נתניהו אינו נוכח בקבלת ההחלטות בפועל ומי ששולטים במדינה הם שר המשפטים לוין בשיתוף השר לביטחון הלאומי איתמר בן גביר.

במחאת המילואימניקים "אחים לנשק" מצביעים על הפסד הליכוד בוועדה לבחירת שופטים כמקרה בוחן לחוסר היכולת של נתניהו לנהל את הקואליציה שלו בעצמו ודוגמה לאופן בו מושך לוין בחוטים מאחורי הקלעים, לוין בשיתוף בן גביר מעוניינים להציג עד כמה נתניהו חלש בתוך הבית ומי שולט במדינה באמת.
 


ממטה המחאה נמסר: "היום כבר ברור לכל מי באמת שולט במדינה הזו ומוביל אותה לאבדון, לוין אתה אולי הצלחת לחטוף את המדינה אבל אנחנו נשחרר אותה מידינו".

כידוע המאבק על הרפורמה המשפטית נמשך זה השבוע ה-25 ברציפות מאז תחיללת כהונתה של הממשלה הנוכחית בסוף חודש דצמבר עד 2022, מאחר והשיחות בבית הנשיא לא הניבו תוצאות החליטו בקואליציה להמשיך בחקיקה מה שיגביר את עוצמת המחאות

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה