בארץ

יש לכם חברים דתיים-לאומיים ורווקים? כך תוכלו לשדך אותם ולהרוויח

ארגון חדש בשם "באים בטוב" מוביל בימים אלו פעילות שמטרתה לסייע לרווקות ורווקים דתיים-לאומיים בנושא "הרווקות המאוחרת" במגזר. הארגון יקיים ערבי מאצ'אפ שיגייסו דווקא את החברים להם יש מכרים רווקים ורווקות
מערכת ice | 
המגזר החרדי (צילום shutterstock)
ארגון חדש שקם לפני מספר חודשים, בשם "באים בטוב", מוביל בימים אלו פעילות שמטרתה לסייע לרווקות ורווקים דתיים-לאומיים בנושא "הרווקות המאוחרת" במגזר. הארגון פועל כארגון-גג שמאגד מיזמים שונים שפועלים בשטח.
הפעילות החדשה יוצאת לדרך בשיתוף ארגון matchers, ובמסגרתו יתקיימו בקרוב מאות ערבי מאצ'אפ ברחבי הארץ. בערבים אלו הציבור וחבריהם של רווקים מתגייסים כדי לסייע לרווקים ורווקות להגיע אל החופה. במהלך הערב כל משתתף יגיע עם רשימה של שני גברים ושתי נשים לפחות, אותם הוא יציג במהלך הערב וינסה למצוא להם שידוך.
מטרת הערב, בין היתר, היא שהמתגייסים למהלך יעשו זאת ללא עלות. לאחר מכן הארגון ישלח אדם שיוביל וידריך את הערב, ישלח ערכה עד הבית או ידריך טלפונית. לצד זאת, הארגון החל בפיילוט במסגרתו כל זוג שיתחתן לאחר התאמה בערבים אלו, יתוגמל המשדך שלהם ב-5,000 שקל  (חצי-חצי לכל צד).
לפי נתוני הארגון אחד מכל חמישה בגילאי 25 ומעלה בציבור הדתי לאומי הוא רווק או רווקה. מנכ"לית הארגון, שירה מס, מסרה: "אתם תארגנו את הערב ואנחנו נגיע אליכם – נוביל את הערב, נשלח ערכה מיוחדת, נדריך אתכם. הכול ללא עלות. נעשה מה שצריך כדי שהחברים שלכם יתחתנו".
מס הוסיפה: "מהסקר שערכנו הבנו מיד מאיפה חייב להתחיל השינוי. כשמצד אחד ראינו ש-61% מהציבור הכיר את בן או בת הזוג דרך חברים, ומצד שני 67% מהרווקים והרווקות בגילאי 25-40 אומרים שלא מקבלים מספיק הצעות מחברים- אז הבנו שלשם אנחנו צריכים לכוון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה