בארץ

שגרה קבועה: חרדים קיצוניים מפריעים במשחקייה בחריש

תושבי חריש החילונים שמעוניינים לקחת את ילדיהם למשחקיה הממוקמת בעיר בשבת, לא מצליחים לעשות זאת בזמן האחרון. הסיבה? קבוצה של חרדים קיצוניים שחוסמת את הכניסה, מקללת ועושה רעש רב
מערכת ice | 
בריכת כדורים (צילום Peggy und Marco Lachmann-Anke / Pixabay)
בשבועות האחרונים תושבי חריש שמעוניינים להגיע למשחקייה שנמצאת בעיר, ופתוחה בשבת, לא מצליחים. הסיבה לכך קשורה לחרדים הקיצוניים שמשתייכים לחסידות "תולדות אהרן". ביום שבת החסידים הגיעו למשחקייה והשמיעו רעש רב. אחד מן המוחים הקיצוניים אף תקף אישה שהייתה במקום עם ילדה וגרם לה לשבר במרפק.
ב-N12 פרסמו לראשונה את הסיפור וסיפרו כי בשבועות האחרונים זה נהפך למנהג במשחקייה המדוברת, תושבי העיר הקיצוניים מגיעים למשחקייה בכל שבת, צורחים, מקללים ומפריעים. תושבת העיר, ציפי ברייר שרעבי סיפרה כי "היו שם מעל 50 איש שעמדו וצרחו, הבעלים ניסה לסגור את הדלתות החיצוניות, אבל הם פרצו אותן באלימות והוא הזעיק משטרה".
תגובת עיריית חריש שהובאה על ידי N12: "מה שהתרחש אתמול הוא אירוע מכוער ומגונה. האנשים שעשו אותו לא מייצגים את החרדים ובטח לא את היהדות ולא אף אחד חוץ מאשר את עצמם. ראש העירייה שוחח הערב עם מפקד משטרת עירון, וציין: לא נשב בשקט ולא נעבור לסדר היום. ראש העירייה הבהיר כי קהילות שינקטו באלימות או יתמכו באלימות יישאו באחריות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה