בארץ

הסלמה במחאה? מנכ"ל חברת ענק בישראל נעצר לאחר עימות

מנכ"ל חברת "צ'מפיון מוטורס", דן אורנשטיין, נעצר לאחר עימות שהתפתח בינו לבין מפגין בעד הרפורמה המשפטית כאשר אורנשטיין הפגין נגדה. אורנשטיין שוחרר לאחר 10 מהתחנה
מערכת ice |  3
הפגנה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ גדעון מרקוביץ)
מאות מפגינים התכנסו על מנת למחות נגד מעצרו של איש העסקים דן אורנשטיין שנעצר לאחר שהותקף על ידי מפגין שהפגין בעד הרפורמה המשפטית. אורנשטיין הוא בין היתר, מנכ"ל חברת "צ'מפיון מוטורס" שמייבאת לארץ את רכבי סקודה,סיאט,פולקסווגן ואאודי.
ההפגנה, שהתקיימה בשעות הצהריים באותו יום, התבצעה מול ביתו של בעל השליטה בערוץ 14, יצחק מירשיוילי. כאמור, ערוץ 14 נחשב תומך ברפורמה המשפטית ונחשב ל"ערוץ ימני".
אורנשטיין, נעצר ל-10 שעות ושוחרר רק בשעה 23 בלילה. לעומתו, התוקף שנעצר גם הוא, שוחרר לאחר זמן קצר הרבה יותר. עוד לפני עזיבת אורנשטיין את תחנת משטרת ישראל, כ-30 מפגינים פרצו אליה ודרשו את שחרורו. השוטרים הדפו את המפגינים אל מחוץ לתחנה ומפגין אחד נעצר בזמן הפריצה.
מנהיגי המחאה פרסמו הודעה לאחר שנודע על מעצרו ואמרו: "אנו רואים דפוס חדש ומדאיג בהתנהלות משטרת ישראל שכנראה מושפעת מהדברים של שר הטיקטוק. תפקידה של המשטרה הוא לשמור על המפגינים מפני אותם מוסתים אלימים ולא לשמור על התוקפים. אנו קוראים למפכ"ל להתערב בדחיפות, להורות על שחרור העצורים ולהבהיר לקציניו את תפקידם - להגן על המפגינים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מסיר את הכובע בפני דן אורנשטיין.
    דש 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא לפחד כלל.
    סגור
  • 2.
    דן אורנשטיין
    יואב אלוש 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני אזרח מישראל השנייה אך יש בחברתי ובמשפחה מעל 10 רכבים מתוצרת קבוצת פולסווגן זה אומר שאני אחד הגורמים מפרנס את דן אורנשטיין שהוא מנכ"ל צימפיון מוטורס מהיום אני מפסיק לרכוש רכבים מקבוצת פולסווגן וכמו כן הרכבים שברשותי לא יכנסו לתיקונים וחזקה במוסכים מורשים צמפיון וכמו כן הפסיק לרכוש חלקי חילוף מקורים של פולסווגן אלה רק חלקים תחלפים והרכבים הבאים כנראה יהיו של טיוטה
    סגור
  • 1.
    האם דן אורנשטיין לא מתבייש ?
    אי 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להפריע מנוחת אנשים בערב שבת ? בשם הדמוקרטיה ? כל העיל לכאורההה כמובן
    סגור