בארץ

יאיר לפיד בקריאה נרגשת: "אנחנו גמרנו להיות פראיירים"

זו השבת ה-12 ברציפות שעשרות ומאות אלפי ישראלים יוצאים להפגין נגד הרפורמה המשפטית והפעם יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, נאם בעצרת המחאה בראשון לציון וקרא: "הלחץ עובד. הסדקים מופיעים אצלם"
מערכת ice |  3
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שבת נוספת של מחאות כנגד הרפורמה המשפטית יצאה לדרך בשעות האחרונות וראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, הגיע לעצרת המחאה בראשון לציון וקרא: "אנחנו גמרנו להיות פראיירים. אנחנו לא חיים במדינה הזו רק בשביל לשלם מיסים ולשלוח את הילדים שלנו לצבא. בתוך החושך הגדול של החודשים האחרונים קרה גם דבר מופלא: המחנה הליברלי התעורר".
בנאומו התייחס לפיד לנאומו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביום חמישי לפני טיסתו ללונדון ואמר: "ראינו את הנאום של נתניהו ביום חמישי. והבנו הכול. אם אנחנו רוצים לחיות במדינה חופשי ודמוקרטית, אנחנו נצטרך להיאבק על זה. אם אנחנו רוצים לעצור את המהפכה המשטרית, נצטרך להמשיך לצאת לרחובות".

על החרדים אמר לפיד: "אין לנו בעיה עם החרדים, אבל הם לא ילמדו אותנו מהי יהדות. היא גם שלנו. אין לנו בעיה עם אנשים שחושבים אחרת, אבל אם הם רוצים לחיות פה ביחד, הם יצטרכו לכבד את הערכים שלנו. מה שקדוש לנו, הוא לא פחות קדוש".
על הממשלה אמר: "בשלושה חודשים של כאוס הממשלה הזו ביצעה את השמדת הערך הגדולה בתולדות המדינה. הכלכלה נעצרה בחריקת בלמים, כל ראשי מערכת הביטחון מתריעים שאנחנו בסכנה חמורה. יחסי החוץ שלנו בשפל של כל הזמנים. הכי חמור – עם ישראל נקרע לגזרים".
לפיד נשאר אופטימי וטען כי המחאה עובדת. "לפני חודש הם עוד דהרו בלי מעצורים. הם נראו כאילו שום דבר לא יעצור אותם. עכשיו זה התהפך. הלחץ עובד. הסדקים מופיעים אצלם", אמר ראש האופוזיציה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    החלול המסית
    שולי 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תואיל בטובה תנועת"אם תרצו"להגיש עתירה לבגצ כנגד סרבנות הטייסים,כמבחנו של בית המשפט העליון לעתיד לבוא בגין סרבנות כלל החיילים הקרביים בצהל.
    סגור
  • 2.
    יא'ר הסדקים רק אצלך בשפתיים, מרח גלוס (ל"ת)
    הימין חזק איתן ויציב 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שב בשקט ישמאלן מגעיל
    גדהוז 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפיד הטיפש והמטומטם מי פראיר אתה ? אתה חי כמו מלך
    סגור