בארץ

ח"כ מאיר כהן נגד יו"ר הקואליציה: "הידברות? לך לעזאזל!"

במהלך ההצבעה על חוק הנבצרות שעבר בקריאה ראשונה קם מספסל האופוזיציה ח"כ מאיר כהן והשתולל על יו"ר הקואליציה  
דוד זולדן |  2
מאיר כהן, אופיר כץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח"כ מאיר כהן מיש עתיד פנה ליו"ר הקואליציה, ח"כ כץ במהלך ההצבעה על חוק הנבצרות ואמר: "באנו למדינה הזו והיינו כל כך גאים לראות את בגין נוסע באוטובוס. כל כך היינו גאים לראות מנהיגים פשוטים, והנה אנחנו מגיעים למציאות שאתה שותף לה - החוק הרע הזה שמשנה את היסטוריית המנהיגים שלנו. מה שאתם מקדמים פה אומר לנו - ׳לא משנה מה אתם מדברים על הידברות, אנחנו אומרים לכם לכו לעזאזל'. אסור שראש הממשלה יהיה מורם מהעם - וזה מה שעושה החוק". ח"כ בועז ביסמוט מהליכוד יצא נגד דבריו של כהן ואמר: "אתה לא באת לעבודה היום באוטובוס, אז לא צריך להתייפייף".
חוק הנבצרות אושר בוועדה המיוחדת בכנסת לקריאה ראשונה, ויגיע בהמשך היום למליאה אחרי שהוועדה המיוחדת לתיקון 'חוק יסוד: הממשלה' אישרה הבוקר (שני) את שינוי המנגנון על הכרזת נבצרות של ראש ממשלה, שנועד למנוע התערבות משפטית במהלך כהונתו של רה"מ בנימין נתניהו.
אחרי שחוק הנבצרות אושר לקריאה ראשונה, הוא יגיע במהלך הלילה למליאת הכנסת להצבעה. אחרי אישור החוק בוועדה, הסביר יו״ר הקואליציה אופיר כץ: "מה שאנחנו עושים פה עכשיו זו השמירה על הדמוקרטיה, אנחנו לא ניתן לגורם משפטי במדינת ישראל לעשות הפיכה שלטונית, מה שאזרחי ישראל בחרו קובע".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יאיר לפיד נוסע באוטובוס?
    אפי 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברי יש עתיד נוסעים באוטובוס?? יש לכם רכב צמוד מהכנסת .בגין היה אחד בדורו.
    סגור
  • 1.
    ידוע על העננה מעל מיסטר כהן !!! (ל"ת)
    אסף 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור