בארץ

שריפת ענק פרצה במתחם איקאה: צפו בתיעוד הדרמטי

דרמת ענק התרחשה אמש במתחם איקאה שבקרית אתא, אחרי ששריפת ענק פרצה בחניון של המתחם, כאשר מספר משאיות וכלי צמ"ה שהיו בחניון הפתוח נשרפו כליל
מערכת ice |  4
איקאה (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
דרמת ענק התרחשה אמש (חמישי) במתחם איקאה שבקרית אתא, אחרי ששריפת ענק פרצה בחניון של המתחם, כאשר מספר משאיות וכלי צמ"ה שהיו בחניון הפתוח נשרפו כליל.
לוחמי האש מתחנת קריות בפיקודו של מפקד המשמרת רשף ערן רייזלר, פעלו במשך למעלה משעה כדי לטפל ולכבות את השריפה של מספר משאיות וכלי צמ"ה בחניון פתוח שנמצא ליד מתחם איקאה בצומת קרית אתא.
עיקר המאמץ של הלוחמים היה למנוע התפשטות של השריפה לחנות הרהיטים הצמודה איקאה, ובנוסף לבודד משאית של סולר שהייתה בקרבת מקום. בסופו של דבר, אחרי זמן ממושך של דרמה גדולה - הושגה שליטה על האש.
כזכור, לאחרונה הוציאה איקאה העולמית יצאה בקריאה דחופה לכל הלקוחות, גם בישראל, שברשותם מראת מסדרת LETTAN להסירה ולהזמין עבורה אביזרי קיבוע חלופיים ללא עלות. הקריאה להחלפת אביזרי הקיבוע מתייחסת למראות שייוצרו עד פברואר 2021 (חותמת תאריך 2105, כאשר 21 מסמן את השנה ו-5 מסמן את שבוע הייצור).
איקאה מפתחת את מוצריה תחת בדיקות ובקרות קפדניות על מנת לוודא שהמוצרים עומדים בכל החוקים והתקנים החלים בשווקים בהם הם נמכרים. יחד עם זאת, בעקבות מקרים בהם הובא לידיעת החברה כי חלק מאביזרי הקיבוע נשברו, מבקשת איקאה מהלקוחות שרכשו מראה מסדרת LETTAN בתאריכי הייצור הרלוונטיים, להסירה מהקיר ולהזמין באמצעות אתר החברה אביזרי קיבוע חלופיים ללא עלות עד הבית. לא נדרשת הוכחת קנייה.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    סתם הדבקתם שתי כתבות שלא קשורות.
    מישי 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שריפה בחניון - סבבה. אבל מה קשורה המראה שאיקאה קראה להחזיר?
    סגור
  • 3.
    נראה שהיעד היה הכל עבודה. מבית היוצר של הפרוטקשיין (ל"ת)
    דוד 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    הצתה מאוחרת?
    דיר 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ביביסטים נגד ביביסטים
    סגור
  • 1.
    נשמע כמו הצתה בגלל דמי חסות.
    ישראל 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שריפה בחניון צמ"ה בצפון הפכה לארוע שכיח, שתדירותו עומדת ביחס הפוך למרחק מטובה זנגריה, אבל שר הבטפ עוסק במםקד מחוז תל אביב.
    סגור