ויראלי

מפרגן לאקסית? כך מרגי הגיב לשיר לאירווזיון של נועה קירל

אחרי חודשים של ציפייה בלתי פוסקת, נועה קירל חשפה את השיר שלה לאירוויזיון, כאשר לאחר מכן מרגי הגיב לה ברשתות החברתיות: "בהצלחה"
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום יוטיוב/ כאן 11)
אחרי חודשים של ציפייה בלתי פוסקת, אתמול (רביעי) בשעה טובה ומוצלחת תאגיד השידור הישראלי חשף בכאן 11 את השיר "יוניקורן", שתשיר נועה קירל באירוויזיון שייערך בליברפול, אנגליה, בחודש מאי הקרוב.
נועה קירל העלתה פוסט לרשתות החברתיות מיד לאחר מכן בו היא רשמה: "העולם שלנו טס בספיק ולא תמיד בקצב שמתאים לכל אחד ואחת מאיתנו. אנחנו צריכים להתמודד עם כל כך הרבה אתגרים ובשביל זה צריכים לגייס כוח מיוחד. כוח של היוניקורן. היוניקורן מנצח בזכות העוצמה השקטה שלו. אולי אם קצת פחות נבטל אחד את השני וקצת יותר נאמין באגדות, יהיה לנו עולם פנומן-פנומן-פנומנל".
מי שהגיב על השיר של קירל אחרי הפוסט שהיא העלתה לחשבון האינסטגרם שלה הוא האקס המיתולוגי שלה, מרגי, שפרגן כשרשם לה "בהצלחה", בתוספת של לב לבן. התגובות מהעולם לא איחרו לבוא.
בין התגובות הראשונות של הבלוגרים מהעולם ניכרת התלהבות מהמראה של קירל, ההשקעה (הכספית) הרבה בקליפ (אחד אפילו ציין כי הוא מופק ברמת סרט), הכוריאוגרפיה המושקעת והיכולות של קירל לעשות כמה דברים במקביל, גם בלייב על הבמה. יש אלו שהכריזו כי הוא יהיה בחמישייה העליונה, כבר עם הפזמון הראשון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שימי
    אהרון 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השיר. מגעיל של אשה. זולה......
    סגור