בארץ

מפגין נדרס בנתב"ג: "התעלמו מהדרישות ההזויות של בן גביר"

מהמארגנים נמסר: "ההסתה של שר הטיקטוק  מחלחלת לשטח. בן גביר הפירומן רצה דם של מפגינים וקיבל", עד עתה 14 עצורים ברחבי הארץ, כאשר ההמראות בנתב"ג יוצאות כסדרן למרות פקקים בכניסה, יחד עם זאת טיסת נתניהו נדחתה לשתיים בגלל הפגישה עם מזכיר המדינה
מערכת ice | 
הפגנת ענק בתל אביב נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ אריק מרמור)
במסגרת הפגנות 'יום ההתנגדות הלאומי' עליו הכריזו המתנגדים לרפורמת התיקון של מערכת המשפט, עד עתה 14 עצורים ברחבי הארץ, כאשר ההמראות בנתב"ג יוצאות כסדרן למרות פקקים בכניסה, יחד עם זאת טיסת נתניהו נדחתה לשתיים בגלל הפגישה עם מזכיר המדינה.
נדב גלאון, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, מברך ב-103fm על דחיית ההמראה של נתניהו לאיטליה בעקבות העומסים בנתב"ג: "שמחים שהצלחנו לשבש את הלו"ז של אותה נסיעה ראוותנית ובזבזנית. ראינו את התמונות המנותקות של פמלייתו בדיוטי פרי, בזמן שמפגינים נלחמים על חייהם".

‏השיטור הימי של מחוז חוף שמר על נתיב השייט של הספינות הנכנסות והיוצאות בנמל חיפה כנגד המוחים נגד הרפורמה ביניהם 2 מפקדי חיל הים לשעבר. גורם במשטרה: "נערכים למוקדי ההפגנות עם כוח מוגבר ואמצעים לפיזור הפגנות בצירים המרכזיים בצפון למקרה והעניינים יצאו משליטה לאורך היום".
‏במקביל, דווח כי מפגין נדרס לכאורה בשדה התעופה ומהמארגנים נמסר: "ההסתה של שר הטיקטוק  מחלחלת לשטח. בן גביר הפירומן רצה דם של מפגינים וקיבל. אנו חוזרים על קריאתנו למשטרה - התעלמו מהדרישות ההזויות של בן גביר, אפשרו לנו לקיים את המחאה הדמוקרטית ועשו כל שניתן לדאוג לשלום המוחים הנתונים להסתה ולאלימות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה