בארץ

במרכז ת"א: אוהל אחדות לקידום שיח על הרפורמה המשפטית

מאות ישראלים התיישבו סביב שולחנות באוהל בשדרות רוטשילד, דנו בעד ונגד הרפורמה - ופתחו בהידברות עממית במקום בו הפוליטיקאים לא מצליחים
מערכת ice | 
אוהל האחדות בתל אביב (צילום יחצ)
על רקע השיח האלים סביב הרפורמה המשפטית: בשדרות רוטשילד בתל-אביב, בסמוך לבניין בו הכריז דוד בן-גוריון את הכרזת העצמאות, הוקם אמש "אוהל אחדות" מיוחד של ארגון "לב אחד" בשיתוף תנועת אור והמדרשה למנהיגות חברתית בעין פרת.
כבר בערב הראשון ביקרו באוהל מאות ישראלים שהתיישבו סביב שולחנות ודנו בעד ונגד הרפורמה - ופתחו בהידברות עממית במקום בו הפוליטיקאים לא מצליחים. האוהל צפוי להישאר במקום בשבועות הקרובים עד להגעה להסכם ופשרה בין הצדדים. באוהל הוקם גם מיצג בו נראים הבכירים מכל מפלגות הקואליציה והאופוזיציה יושבים סביב שולחן אחד ודנים במחלוקות השונות.

אוהל נוסף הוקם בסמוך לבית המשפט העליון והכנסת בירושלים, וגם בו מוזמנים הישראלים להגיע ולנהל שיחות פתוחות וחופשיות סביב נושאי המחלוקת.
רוני פלמר, מנכ"ל תנועת אור: "ההבנה היא שהיחד שלנו חשוב יותר מהכול וצריך להגיע להסכמות והידברות. דברים שלא קרו 75 שנה כמו חזון וחוקה לא יקרו ביום אחד, אבל צריכים לקרות בהקדם תוך שיח של כולם ביחד. נמשיך לקדם את החזון לישראל טובה יותר לקראת שנת ה-100 למדינה, כי אין לנו ברירה אחרת".
יו"ר ארגון לב אחד, ארז אשל: "סמוך למקום בו הוקמה המדינה, באומץ ובאחריות מתאספים צעירים להקים את המדינה מחדש. מתוך כבוד לעבר, התייצבות איתנה ושקולה אל מול אתגרי ההווה וחלומות גדולים על עתיד של חברת מופת מאוחדת שתהיה מופת לעמים אחרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה