בארץ

משפחת יניב האבלה ביקרה והביאה משלוח מנות למשפחת גלנס

יממה לאחר שאילן גלנס נרצח בפיגוע בצפון ים המלח אחיו גבריאל סיפר לתקשורת על אהבתו של האח המנוח לארץ ועל המניע לקבור אותו בארץ ולא בארה"ב. כמו כן, במהלך השבעה הגיע משפחת יניב האבלה גם היא לנחם ולהביא משלוח מנות
מערכת ice | 
משלוח מנות (צילום פלאש 90)
יממה בלבד לאחר הפיגוע הנוראי בחווארה, שגבה את חייהם של שני האחים הלל ויגל יניב, התרחש פיגוע נוסף באזור צפון ים המלח שגבה את חייו של אילן גלנס הצעיר שהיה בדרכו לחתונה של ידידה. אחיו גבריאל שוחח היום עם התקשורת וסיפר על אהבתו של אחיו לארץ. יתרה מכך, משפחת יניב ביקרה את משפחת גלנס האבלה והביאה לה משלוח מנות.
גלנס היה בין היתר אזרח אמריקאי שעשה אולפן בארץ ואף שירת בצה"ל. הוא ואחיו גרו לאחרונה בבית דודו ברעננה ולפני הפיגוע האחים טיילו בצפון ונפרדו לפני הפיגוע כדיי שגבריאל יוכל להגיע ללימודיו. על מותו של אחיו הוא שמע דווקא מהוריו שמתגוררים בארה"ב וקיבלו את ההודעה הרשמית מטעם השגרירות.
דודו דב סיפר על אהבתו של אילן לארץ ישראל וכי זו הסיבה שהוחלט לקבור אותו בארץ ולא להחזיר את גופתו לארה"ב. כמו כן, חלק שהמשפחה הרחבה וגם ההורים לא חששו מטרור או פיגועים, אלא רק דאגו לו כמו שכל משפחה רחוקה תדאג וכי הם כיבדו את הרצון של אילן לתרום למדינה.
כאמור משפחת יניב האבלה ששכלה את שני בניה שלשום הגיעה לנחם את משפחתו של אילן והעניקה להם משלוח מנות לקראת חג הפורים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה