בארץ

הוכרזו הזוכים במיזם עסקים ומגוון ביולוגי טבע-BIZ

ארבעה זוכים בסכום כולל של 600 אלף שקל במיזם עסקים ומגוון ביולוגי טבע-BIZ לחדשנות סביבתית בעסקים הוכרזו היום. זה הסכום שקיבל כל זוכה
מערכת ice | 
החברה להגנת הטבע (צילום לוגו)
המשרד להגנת הסביבה והחברה להגנת הטבע הכריזו על הזוכים במיזם עסקים ומגוון ביולוגי טבע – BIZ לחדשנות סביבתית בעסקים בסכום מצטבר של 600,000 שקל. הזוכים הם: מרכז חקלאי העמק מעמק יזרעאל (190 אלף שקל); אגודה חקלאית שיתופית צבר קמה באגנים המתנקזים לנחלים שורק ולכיש (190 אלף שקל); יפה נוף מחיפה (100 אלף שקל); וקיבוץ נאות סמדר בדרום הנגב (100 אלף שקל).
ד"ר אנה טרכטנברוט, ראש תחום מגוון ביולוגי במשרד להגנת הסביבה, מסרה: "בעידן של פיתוח אינטנסיבי, משבר האקלים ואובדן המגוון הביולוגי – אחד האתגרים הסביבתיים הגדולים ביותר של ישראל הוא גיוס כלל המשק והחברה לשמירה על המגוון הביולוגי. ברוח היעדים החדשים של אמנת המגוון הביולוגי של האו"ם שבה ישראל חברה, אנחנו יוצרים שותפויות חזקות בין הממשלה, המגזר העסקי והפרטי והמגזר השלישי, על מנת לסייע לעסקים בתחומים שונים לפתח ולהטמיע כלים מדויקים לשמירה על הטבע בפעילות הליבה שלהם".

טבע-BIZ, מיזם עסקים ומגוון ביולוגי, הוא מיזם משותף של המשרד להגנת הסביבה והחברה להגנת הטבע. מטרתו להטמיע כלים חדשניים לפעילות עסקית השומרת על המגוון הביולוגי בד בבד עם מיצוב החברה העסקית, פתיחת שווקים ירוקים ושיפור ניהול הסיכונים של החברה אל מול סיכונים סביבתיים הנובעים מפגיעה בטבע וחיכוך מול הרגולטורים הסביבתיים. המיזם פועל מאז שנת 2014, ועד כה נעשו במסגרתו 19 מיזמים ב-15 חברות ממשלתיות ופרטיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה