ויראלי

נער תקף מפגינים בירושלים: "אני היטלר, אעשה לכם שואה"

נער רעול פנים תקף את המפגינים בירושלים באמירות נוראיות כשאמר: "שואה אני אעשה לכם, שואה. אני היטלר, הייל היטלר". ומה הייתה תגובת המשטרה? צפו בתיעוד המזעזע
מערכת ice |  3
הנער תוקף (צילום צילום מסך מתוך טוויטר @MatanGolanPhoto)
רכבת ישראל שוב עכבה אתמול (חמישי) מפגינים בכניסה לתחנת רכבת אחרי שהגיעו עם חולצות עם סיסמאות פוליטיות, זאת לאחר הפגנה שנערכה בירושלים, כאשר האירוע אירע בתחנת הרכבת יצחק נבון שבעיר.
בסרטון שרץ היום ברשתות החברתיות מההפגנה, נער רעול פנים תקף את המפגינים באמירות נוראיות כשאמר: "שואה אני אעשה לכם, שואה. אני אעשה לכם שואה, אני אעשה לכם שואה. אני היטלר, הייל היטלר, הייל היטלר". השוטרים שהיו באזור ממש לא חשבו לרגע להתערב ונתנו לאותו נער להמשיך במופע האימים שלו ללא אף תגובה מצידם.
כזכור, רגע לאחר ההפגנות, חמישה מפגינים עוכבו בתחנת הרכבת בירושלים על ידי המאבטחים, , בהם הטייס וחוקר השואה תא"ל (במיל') אמיר השכל. על חולצתו של השכל, ממובילי מחאת בלפור, היה הכיתוב: "דיקטטורה? אין מצב!". כעבור כעשר דקות, ולאחר בירור העניין, אפשרו מאבטחי תחנת הרכבת לחמישה להיכנס לתחנה ולעלות על רכבת לתל אביב.
מרכבת ישראל נמסר: "הנחיות החברה למאבטחים הן לאפשר כניסה לתחנות הרכבת עם ביגוד הכולל כל כיתוב שהוא, למעט כזה המעודד לאלימות. המקרה הנ"ל יתוחקר ובמידה וצוות האבטחה פעל בניגוד להנחיות האמורות, יינקטו כלל הצעדים הנדרשים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד הוכחה שהנאצים האשמדאים חדרו לעם היהודי (ל"ת)
    אחד 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    המפגינים גרמו לעם לאבד שפיות. צריך לדכא את המורדים
    ניר 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אש חיה על המורדים
    סגור
  • איך בדיוק תירו על מפגינים יא אספסוף...בקושי צבא עשיתם י (ל"ת)
    תגובה 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור