בארץ

רעידת אדמה נוספת הורגשה בישראל: פיקוד העורף בדיווח מטריד

על רקע רעידת האדמה בטורקיה ובסוריה שם נהרגו על פי ההערכות למעלה מ-20,000 אנשים ורעידות המשנה שהיו בנוסף לאחר מכן, הורגשה היום (רביעי) רעידת אדמה בעוצמה של 3.3 בסולם ריכטר. בפיקוד העורף מדווחים שמקור רעידת האדמה באזור בקעת הירדן, כ-20 קילומטר מדרום-מזרח לאריאל
מערכת ice | 
רעידת אדמה (צילום shutterstock)
על רקע רעידת האדמה העוצמתית בטורקיה ובסוריה שם נהרגו על פי ההערכות למעלה מ-20,000 אנשים ורעידות המשנה שהיו בנוסף לאחר מכן, הורגשה היום (רביעי) רעידת אדמה בעוצמה של 3.3 בסולם ריכטר. בפיקוד העורף מדווחים שמקור רעידת האדמה באזור בקעת הירדן, כ-20 קילומטר מדרום-מזרח לאריאל. לא התקבלו דיווחים על פגיעה ברכוש או בנפש.
כזכור, אתמול הורגשה עוד רעידת אדמה בעוצמה של 3.5 בסולם ריכטר ומקורה היה 15 קילומטר דרום מזרחית לאריאל. על פי פיקוד העורף, בשני המקרים, מערכת ההתראה לרעידות אדמה לא הופעלה מכיוון שעוצמת הרעידה לא הייתה מספיק חזקה על מנת לסכן את תושבי מדינת ישראל. 
במרכז הסיסמולוגי האירופי-ים תיכוני פרסמו שרעידת האדמה הורגשה בעיקר בישראל והשפיעה גם על ירדן ועל ודמשק. בנוסף דווח שברשות הפלסטינית שבעקבות שתי רעידות האדמה קרס החלק העליון של בית שנמצא בכפר קליל, מדרום לשכם. השיח על רעידת אדמה ומוכנות מדינת ישראל גבר עקב רצף רעידות האדמה האחרונות שהורגשו ובהתאמה גם השיח סביבן ברשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה