בארץ

מיקי לוי: "בן גביר מונע מהמפכ"ל לבוא לכנסת? הכנסת תבוא אליו"

מיקי לוי מגיב למסיבת העיתונאים של בן גביר והמפכ"ל אותה פוצץ אמש: "אם השר בן גביר מונע מהמפכ"ל לבוא לכנסת – הכנסת תבוא אליו ואני הגעתי להביא לו את הדו"ח"
דוד זולדן | 
מיקי לוי, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מיקי לוי מסביר את פשר ההתנפלות אמש על השר בן גביר ומנמק מדוע פוצץ את מסיבת העיתונאים של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ"ל המשטרה קובי שבתאי.
כזכור, אמש במהלך דבריו של המפכ"ל שבתאי, לוי קם ממקומו שהוקצה לעיתונאים והתפרץ לעברו כשהוא אוחז בידו את דו"ח מבקר המדינה נגד התנהלות המשטרה במהלך מבצע שומר החומות. בן גביר השיב ללוי כי מדובר בדו"ח שנכתב על מבצע שהתרחש בזמן שהוא עצמו היה חבר בממשלה. לוי התעלם מההערה והמשיך להתגרות בבן גביר: "האלימות ברחוב חוגגת, וכולם שואלים לאן איתמר בן גביר נעלם". עוד לפני מסיבת העיתונאים בן גביר הרגיש בנוכחותו של לוי והמאבטחים של בן גביר ביקשו מלוי לעזוב את המקום בטענה שמדובר באירוע סגור. לוי סירב לצאת מהאולם ואמר שיביאו שוטרים להוציא אותו.
היום בטרם החלה וועדת הכנסת את דיוניה ביקש לוי להסביר את פשר התנהגותו אמש: "לא נאפשר לדרוס את הכנסת", הדגיש לוי, "לא ייתכן שהוועדה תרצה לקיים דו"ח חשוב כל כך. מדובר באחד הדוחות הכבדים והחשובים ביותר שהיו כאן בעקבות ההשלכות הביטחוניות על כל הסדר הציבורי והפגיעה בביטחונם של אזרחי ישראל. לא ייתכן שלכזה דו"ח לא יבוא המפכ"ל המופקד על כך כי השר מונע זאת. אם השר בן גביר מונע מהמפכ"ל לבוא לכנסת – הכנסת תבוא אליו ואני הגעתי להביא לו את הדו"ח".
לוי אמר את הדברים בוועדה המתכנסת היום בנוגע לדו"ח המבקר המצביע על ליקויים בתהליכי מינוי של בעלי תפקידים בכירים המוכר כדוח מבקר המדינה 69.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה