תקשורת ומדיה

ג'ודי ניר מוזס במתקפה חריפה: "לפעמים כדאי פשוט לסתום"

ג'ודי ניר מוזס עלתה למתקפה חריפה נגד ח"כ מאיר פרוש, שיצא נגד ח"כ גלעד קריב: "אתה לא מבין שאנחנו מקבלים מארצות הברית מיליארדים כל שנה? לפעמים כדאי פשוט לסתום".
מערכת ice |  3
ג'ודי ניר מוזס (צילום פלאש 90/ משה שי)

ג'ודי ניר מוזס, אשת התקשורת והעסקים הישראלית וגרושתו של חבר הכנסת לשעבר, סילבן שלום, מביעה את דעתה לא פעם על המצב המדיני והביטחוני בישראל. גם היום (שלישי) ניר מוזס העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו היא זעמה על חבר הכנסת מאיר פרוש, אחרי שיצא נגד חבר הכנסת גלעד קריב כשאמר לו: "שתוק שתוק ירפורמי".

ניר מוזס לא נשארה חייבת ובפוסט שהעלתה תקפה כאמור את חבר הכנסת פרוש: "אתמול בכנסת, מאיר פרוש צעק על חבר הכנסת גלעד קריב: 'שתוק ירפורמי'. מקלל אותו כאילו. אתה לא מבין שאנחנו מקבלים מארצות הברית מיליארדים כל שנה? לפחות 4 מיליארד דולר. שזה עוזר לנו לכלכלה, לרווחה, לביטחון - לכל דבר. אתה הולך לריב עם הרפורמים האלה שבזכותם ובזכות הלחץ שלהם על הממשל אנחנו מקבלים כסף ואנחנו כל כך קרובים לארצות הברית. מר פרוש, לפעמים כדאי פשוט לסתום". 
 


כזכור, פרוש הגיב לאמירות שלו נגד קריב כשאמר: "הרב הרפורמי שוב משתמש בחסינות שלו כחבר כנסת, וכאחרון העבריינים דורס ברגל גסה את התקנות של רב הכותל, תוך חילול הקודש וספר התורה. בקרוב יהיה לזה סוף".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה האסון הגדול?
    עמירה 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה מיוחד בג'ודי ניר מוזס שצריך להבין משהו מיוחד מכך שהיא עוזבת את הארץ? לא צילמו אותה מספיק? לא נתנו לה תכנית בטלויזיה? גם אני לא מרוצה מהמצב הקיים, אבל הפתרון איננו לעזוב אלא להילחם עד תום כדי לשנות את המצב. בריחה פירושה התקפלות ורק מי שיש לו אמצעים כמו לג'ודי יכול להרשות לעצמו.
    סגור
  • 2.
    תיקון
    נוף 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מוזס את לא עוזבת את ישראל ישראל עוזבת אותך כל לפי מקורות יודעי דבר.חז״ל,אלו שידעו את מספר הכוכבים לפני הטלסקופ,ידעו מה החיסון לכלכת לפני הרפואה המודרנית.בקיצור ידעו הכל לפני. הם גם אמרו מי שעוזב לגור מחוץ לארץ ישראל זה אומר שהארץ הקיאה אותו.
    סגור
  • 1.
    מאיר פרוש
    יוסי 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מי זה האיש ההזוי הזה,אוכל חינם,שלא עשה דבר חיובי בחייו.
    סגור