בארץ

הרבנים תוקפים ואמיר אוחנה שותק: זו הסיבה

לאחר שהושבע לתפקיד יושב ראש הכנסת, אמיר אוחנה מותקף על ידי רבנים רבים ובכירים, אך שומר על שתיקה. זו הסיבה שבגינה הוא אינו מגיב לדבריהם הקשים
מערכת ice |  1
הרב מאיר מאזוז, אמיר אוחנה (צילום פלאש 90/ אהרון קרון, תומר נויברג)
בחמישי האחרון הושבע ח"כ אמיר אוחנה ליו"ר הכנסת ומאז הוא נמצא תחת מתקפה חסרת תקדים מטעם רבנים חרדים הכועסים על כך שמונה אדם מקהילת הלהט"ב לתפקיד יו"ר הכנסת. אוחנה עד כה לא הגיב וכנראה שגם לא יגיב, וזאת מהסיבה שהוא עשה לעצמו מנהג "לא לתקוף רבנים".
כזכור, במוצאי שבת ראש ישיבת "כיסא רחמים" בבני ברק, הרב מאיר מאזוז, תקף את אוחנה ואמר "וחוצפה מעל הכול, לפני שנתיים כשהיה האסון במירון, אומרים שהשר שהיה אחראי הוא נגוע במחלה הזאת, אז יש לי שאלה למה זה מה שקרה לנו?", שאל מדוע אסון המירון התרחש. "קרה, להתרחק מזה".
גם רבה של העיר ירושלים והרב הראשי לשעבר, הרב שלמה עמאר, תקף את מינויו של אוחנה ואמר "ממנים אותם לתפקידים מכובדים. בושה שאין כדוגמתה". הרב עמאר המשיך בדבריו ואמר כי "אנחנו צריכים להיזהר לא לקרב את אותם אנשים, לא להשלים להם מניין".
לדברים אלה של הרבנים הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו והגיב "אני מגנה בתוקף את ההתבטאויות נגד קהילת הלהט"ב ויו"ר הכנסת אמיר אוחנה. 'חביב אדם שנברא בצלם'. כל אדם נברא בצלם אלוהים. זה העיקרון שהובא לאנושות לפני אלפי שנים על ידי עמנו וזה העיקרון שמנחה אותנו גם היום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם כן רבנים
    שורבוק 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נם בראו את נעולם ואז הראו את אלוקים
    סגור