בארץ

אבישי בן חיים נפרד מיאיר לפיד: "ממשלת דיכוי המהפך של בגין"

פרשן החרדים של חדשות 13 בירך על השבעת הממשלה החדשה ולא שכח לשחרר כמה עקיצות על הדרך
מערכת ice |  1
יאיר לפיד, אבישי בן חיים (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, יונתן זינדל)
היום (חמישי), תושבע הממשלה ה-37 של ישראל, בראשותו של בנימין נתניהו. בקרב המברכים על האירוע, ניתן כמובן למצוא את פרשן החרדים של רשת 13, אבישי בן חיים, שלצעד הברכות לחברי הממשלה החדשה, בעיקר השמיץ את הממשלה אותה היא מחליפה ברשותו של יאיר לפיד בדברים שכתב בטוויטר.
כך צייץ בן חיים: "בוקר טוב מאוד ישראל. הממשלה הקודמת, ממשלת דיכוי המהפך של בגין, נולדה סביב המכנה המשותף של הדרת ישראל השנייה וסימון גבולות הישראליות בקשת שבין מתן כהנא לעומר בר לב (ע"פ בנט). היא גם הורידה דרמטית את מספר השרים המזרחים. היום מושבעת ממשלת נתניהו ה-6, תספרו את השרים. שתתחילו במתוק".
אלו ימים שמחים במיוחד עבור בן חיים, כאשר לפני יומיים הוא גם חגג את העברת חוק דרעי - סמוטריץ', כאשר צייץ כך: "הדמוקרטיה ניצחה - חוק דרעי עבר. אנשי מפלגות ישראל הראשונה שלפני הבחירות סימנו את דרעי כשותף לממשלה שלהם(!) זועמים על 'חוק דרעי' וטוענים שהם לא היו מחוקקים חוק כזה כדי לאפשר ממשלה. הם צודקים. אם דרעי היה הולך עם ההגמוניה, לא היה צורך ב'חוק דרעי' כי מערכת המשפט הייתה מכשירה אותו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאלה לאב"ח, האם ילדיך הם ישראל הראשונה או השניה?
    אני 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אב"ח עם תורתו המשונה מכניס את ילדיו לפיצול אישיות. האם הם ישראל השניה בשל מזרחיותו, או הראשונה בשל אשתו, מעמדו, והמקום שהוא מתגורר בו? בן חיים מוצא כל דרך להצדיק את עברינותו של דרעי, ואת מעשיו של נתניהו. נראה לי שהאנשים הפשוטים והחמים שבן חיים מתיימר לייצג מייצגים אנשים ישרים שתורמים לאחדות החברה
    סגור