תקשורת ומדיה

ארץ נהדרת סידרה לאבישי בן חיים הכנסה? "לא מזלזל"

כתב ופרשן חדשות 13, אבישי בן חיים, הגיב לבחירה בחיקוי שלו למקום ה-20 ברשימת החיקויים האהובים של ארץ נהדרת בכל הזמנים: "יניב ביטון רב חן וכישרון. לדעתי החיקוי הזה ארגן לי חמישית מההרצאות בשנה האחרונה"
מערכת ice |  1
אבישי בן חיים (צילום פלאש 90)
כבר כמה שנים שאבישי בן חיים, כתב ופרשן חדשות 13 לענייני חרדים, הפך לאחת הדמויות הבולטות והמדוברות בתקשורת הישראלית בעקבות טענותיו ומענותיו בנוגע לישראל הראשונה וישראל השנייה, כולל חיקוי בלתי נשכח בארץ נהדרת בניצוחו של הקומיקאי המוכשר יניב ביטון, אשר נבחר בין 20 החיקויים האהובים של ארץ נהדרת בכל הזמנים, מה שגרם גם לבן חיים עצמו להגיב ולפרגן למי שנכנס לנעליו ולעתים אף הגחיך אותו.
אבישי בן חיים העלה ציוץ ובו כתב על הבחירה בחיקוי שלו למקום ה-20 ברשימה היוקרתית של ארץ נהדרת: "יותר ממשעשע. החיקוי של יניב ביטון רב החן והכישרון, נכנס למקום ה-20 ברשימת החיקויים האהובים של ארץ נהדרת בכל הזמנים. אני לא מזלזל בזה. לדעתי החיקוי הזה ארגן לי חמישית מההרצאות בשנה האחרונה. כמאמר הפסוק 'ואתם חשבתם עליי רעה…וכו'".כזכור, רק לאחרונה בן חיים ספק איים בתביעה נגד מגזין 'תלם' על הביקורת מאת אבי שילון על ספרו ישראל השנייה, תוך דגש על ציטוט ספציפי מאותה ביקורת שטען כי "אבישי בן חיים (אב"ח) מעיד על עצמו שבעבר רצה 'להוציא אשכנזים מהכלים'", על כך הגיב בן חיים כך בציוץ: "השנאה והקרע בעם הם אינטרס של הדיכוי. לכן תומכיו יוצאים מדעתם מ'הבשורה המתוקה'. אין בספר 'ישראל השנייה' שנאה, אלא ביקורת אוהבת, אז מה עושים? מזייפים טקסטים (ממש!), או במקרה הזה מביאים ציטוט שמעולם לא אמרתי(!!!) ושהוא הפוך מהמסר האוהב של הספר, ועושים ממנו כותרת. מתאפק מלתבוע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא אוהב אנשים שמפיצים שנאה עבור כסף או פרסום אישי
    עדין סגל 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לטעמי, זה שפל מוסרי שאין שני לו.
    סגור