תקשורת ומדיה

אליאב זוהר במסר לאבא מיקי: "אסור שנגיע למצב הזה"

אליאב זוהר שלח מסר לאביו מיקי זוהר: "יש משהו שיושב לי על הלב שחשוב לי לומר: אסור חלילה שנגיע למצב בו אדם בישראל יופלה לרעה על רקע אמונתו או נטייתו המינית". חבר הכנסת הגיב: "אתה מכיר אותי מספיק טוב כדי לדעת שנשמור על החופש של כל אזרחי ישראל"
מערכת ice | 
אליאב זוהר (צילום מסך קשת 12)
אליאב זוהר, בנו של חבר הכנסת מטעם הליכוד מיקי זוהר, זכה בעונה האחרונה של "הכוכב הבא" בקשת 12 וריגש את כל מדינת ישראל עם הביצוע לשיר "מיכל" שהביא לו את הניצחון בגמר.
אמש (שני) זוהר שלח מסר לאביו מיקי דרך ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו הוא מבקש ממנו "לשמור על החופש של כולנו" זאת בעקבות התיקון לחוק האפליה שמתכננים לעשות בכנסת, במסגרתו בעלי עסקים יוכלו לבחור אם למכור ללקוחות רק על רקע של גזע.
אליאב זוהר כתב: "אני לא אוהב לדבר על פוליטיקה אבל יש משהו שיושב לי על הלב שחשוב לי לומר: אסור חלילה שנגיע למצב בו אדם בישראל יופלה לרעה על רקע אמונתו או נטייתו המינית. אני בטוח שגם הממשלה החדשה תשמור על החופש של כולנו. אבא, סומכים עליכם. "להיות עם חופשי בארצנו"". אביו מיקי לא נשאר חייב והגיב לו: "אליאב בני היקר, אתה מכיר אותי מספיק טוב כדי לדעת שנשמור על החופש של כל אזרחי ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה