משפט

ראש העיר כפר קאסם השתתף בהלוויית המחבל שביצע פיגוע בעיר

ראש העיר כפר קאסם, עאדל בדיר, השתתף בהלוויית המחבל שביצע את הפיגוע שבו נדרסו שלושה לוחמי מג"ב בלילה שבין חמישי לשישי, ואף טען כי לדעתו לא בטוח שמדובר בפיגוע: "צריך לחכות למניע, לילד אין קשר לאנשים שיכולים להיות מעורבים"
מערכת ice |  2
עאדל בדיר (צילום יחצ)
בושה: ראש העיר כפר קאסם, עאדל בדיר, השתתף אמש (שבת) בהלוויית המחבל שביצע את הפיגוע שבו נדרסו שלושה לוחמי מג"ב בלילה שבין חמישי לשישי, זאת למרות כאמור שהמשטרה ושב"כ ייחסו למחבל מניע לאומני. ההלוויה הייתה מצומצמת ונערכה בתיאום עם המשטרה והשתתפו בה רק כמה עשרות תושבים. 
עם הביזיון של ראש העיר לא מספיק, הוא אף טעם ל-YNET כי הוא לא בטוח שמדובר בפיגוע: "היה לילה קשה מאוד בכפר קאסם, נפצעו שוטרים וגם תושב הכפר מת. זו תוצאה קשה ואירוע קשה. בכפר קאסם המשטרה עושה עבודה טובה. אנחנו סומכים על אנשי מקצוע שיחקרו מה הביא לאותו אירוע קשה שבמהלכו היה ניסיון לירי או אלימות כלפי המשטרה".
עוד הוסיף ואמר בדיר כי "צריך לחכות למניע, נחכה לאנשי המקצוע. לילד אין קשר לאנשים שיכולים להיות מעורבים. הנשק בחברה הערבית מכוון נגד כולם, ראינו השבוע גם נגד ילד בן שנתיים. בעבר גם כוון נגד זקנים בני 90-80 ונגד נשים בהיריון. הנשק שמכוון בחברה הערבית הוא בעיה וזה טיפול שלי כראש עיר, של המשטרה ושל מפקד המחוז. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל כך חבל שאדם אחד
    מרים 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דהיינו אותו בחור שביצע את הפיגוע לא חושב על כל כך המון תושבי העיר שחיים יחד עם היהודים ומתפרנסים בכבוד. מפגע בודד. טיפש מטופש! לא ניתן לך לפגוע בשכנות המצויינת שיש לנו עם תושבי העיר. נמשיך לבוא. לבקר ולקנות על אפך וחמתך! אנשים כמוך מנסים להרוס מה שכולנו בונים תקופה ארוכה ויפה. אף אחד לא יהרוס את מה שבנינו! תושבי הכפר לא אשמים בטעות של אידיוט אחד. אנחנו אחים ואנחנו אוהבים אותכם!!! שנה טובה לנו, לכם ולכל העולם!
    סגור
  • 1.
    העיקר מקבל משכורת מהמדינה
    ישראל 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הם רק יודעים לנצל את המדינה, מה הקשר מניע?! המחבל יצא עם נשק שלוף וניסה לרצוח שוטר, ובמזל גדול היה לו מעצור, רח"כ זרק בקבוקי תבערה ואח"כ דרס 3 שוטרים, אותי לא מעניין מניע, הוא מחבל רוצח נתעב, שלא היה צריך להחזיר את גפתו בכלל!!! ואת ראש העיר צריך לזרוק לכל הרוחות
    סגור