בארץ

גנץ במסר מאיים לגלנט: "תהיה שר ביטחון סוג ב'"

שר הביטחון היוצא במסר תקיף למחליפו בתפקיד: "אם תיקח את התפקיד כפי שהוא מוגש לך – המשימה שלך תהיה להפוך לקבלן הפירוק של מערכת הביטחון וצה"ל"
דוד זולדן | 
יואב גלנט, בני גנץ (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט, תומר נויברג)
שר הביטחון היוצא בני גנץ במסר רם וברור לשר הביטחון המיועד, יואב גלנט: "אם תיקח את התפקיד כפי שהוא מוגש לך תהפוך לקבלן הפירוק של מערכת הביטחון וצה"ל – תהיה שר ביטחון סוג ב' – אות הקין יהיה עליך".
יו"ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון היוצא בני גנץ, דיבר בפתח ישיבת הסיעה ושיגר מסר מאיים  למחליפו בתפקיד, כפי הנראה יואב גלנט, ממה שצפוי לו במשרד הביטחון לאור ההסכמים הקואליציוניים. "שואלים אותי, למה אני לא מצטרף לממשלה? ואני שואל אתכם – איך אפשר להצטרף לממשלה כזו? מי יכול לסמוך על נתניהו כשהוא מאפשר החרבה של מערכת הביטחון, המשפט והחינוך בשל צרכיו המשפטיים? כשר הביטחון, אני מבקש לומר למחליפי – אם תיקח את התפקיד כפי שהוא מוגש לך – המשימה שלך תהיה להפוך לקבלן הפירוק של מערכת הביטחון וצה"ל".
גנץ הזהיר כי: "במשמרת שלך – הפעלת הכוח תופקע מהרמטכ"ל לבן גביר, במשמרת שלך – יתפורר צבא העם. אתה תמצא את עצמך נושא את אות הקין הזה, ותאלץ לשאת באחריות לכאוס הביטחוני. אתה תהיה שר ביטחון סוג ב'".
עוד אמר גנץ: "בכדי להשלים את 17 פלוגות מג"ב שיילקחו מפיקוד המרכז למשטרת ישראל, יידרש גיוס של מעל 70 גדודי מילואים בשנה, כ-40 אלף מילואימניקים, שלצערי ספק אם יתייצבו במצב שבו צבא העם מתפורר, והעם נגזר לממלכת בן גביר, ממלכת סמוטריץ', וממלכת אבי מעוז. וכל זה – בכדי שאדם אחד יוכל לחמוק ממשפט אחד. מול הגזירות והגזירות האלו, מול פירוק צה"ל, מול הפיכת המשטרה לפלנגה פוליטית, והקמת צבאות פרטיים, מול הפיכה במשרד החינוך והפקרת ילדינו לגזענים – אנחנו ניאבק. מי שציפה לפגוש נפולת של נמושות – ימצא את אזרחי ישראל ברחובות. לא נרד מהארץ – נרעיד אותה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה