בארץ

מועד התקיפה באיראן נחשף: מתי ישראל תצא למתקפה?

בעוד ישראל אמורה לבצע התקפה בימים הקרובים, בכיר במשמרות המהפכה האיראניים, מוחמד עלי ג'עפרי, הסביר כי לדעתו ישראל לא תשבור את הכלים ותבצע מתקפה שתשמיד מתקני גרעין או תהיה חסרת פרופורציה, כי אחרת היא מסתכנת לדבריו ועשויה לחטוף מכה כפולה כמענה
מערכת ice | 
מתקפה איראנית על ישראל (צילום shutterstock)
אמש (שלישי) במהלך המהדורה המכרזית, הפרשן הצבאי חדשות 12, ניר דבורי, סיפר כי לכאורה התקיפה הישראלית באיראן אמורה להתבצע במהלך הימים הקרובים. יחד עם זאת, גם צוין כי במשרד הבטחון מעריכים כי התגובה האיראנית תהיה מיידית במקרה של תקיפה ישראלית ולא תביא להמתנה של מספר ימים.
עוד קודם לכן, גם דווח כי בכיר במשמרות המהפכה האיראניים, מוחמד עלי ג'עפרי, הסביר כי לדעתו ישראל לא תשבור את הכלים ותבצע מתקפה שתשמיד מתקני גרעין או תהיה חסרת פרופורציה, כי אחרת היא מסתכנת לדבריו ועשויה לחטוף מכה כפולה כמענה.

ג'עפרי איים: "אני מבטיח לכוחות האיראנים שהציונים לא יעשו צעד גדול. כל מה שהם עושים הוא לא יותר מניסיון נואש. ייתכן שישראל תצא למתקפה נואשת, מוגבלת וקטנה, כדי להגיד שהיא זזה".
לצד זאת הוא שלח איום נוסף: "אם ישראל תבצע פעולה נגד איראן – היא תקבל תגובה כפולה". בינתיים, אנתוני בלינקן שמתארח בישראל ומדבר עם הממשלה ומשפחות החטופים כבר מכין את השטח לקראת מה שהוא מכנה 'עסקה קטנה'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה