בארץ

הזוי: הכלב נשכח בקרון של רכבת ישראל וכך זה הסתיים

בזכות שיתוף פעולה מהיר של צוותי רכבת ישראל, הוחזר הכלב לבעליו לאחר שנסע מספר תחנות לבדו
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
כזה דבר לא רואים בכל יום בקרון הרכבת. בעת נסיעה שגרתית הבוקר (שלישי) ברכבת לנהריה הבחינו לפתע הנוסעים באורח מיוחד על ארבע שנשכח ברכבת, כלב קטן שנשכח על ידי בעליו בשוגג.
הנוסעים פנו מיד לפקח הרכבת אביב אדיר שליווה את הכלב בירידה מהרכבת בתחנת חיפה בת גלים ומסר אותו למנהל המשמרת. מנהל המשמרת מורדי בן שמחון איתר במהירות את בעלי הכלב שמיד עשה דרכו חזרה לתחנה. הכלב המתין במשרד של מנהל תחנת בת גלים, שם זכה לאירוח מיוחד עם מזון ומים עד לאיחוד המרגש עם בעליו.
אגב, משרד התחבורה ורכבת ישראל מאיצים את פרויקט החשמול, שמטרתו שיפור השירות באמצעות הפעלת רכבות חשמליות חדישות, ידידותיות לסביבה ושקטות. לאחרונה ציינה הרכבת את השלמתם של כ-70 אחוז מפרויקט החישמול, עם הסבתם לחישמול של כ-700 ק"מ של מסילה מתוך 1,000 המתוכננים לעבור חישמול במסגרת הפרויקט כולו. כיום כמחצית מהרכבות המופעלות מידי יממה (כ-300) מופעלות באמצעות חשמל, ובכלל זה בקווים מרכזיים ועתירי ביקוש. 

הפעלת קווים אלה באמצעות רכבות חשמליות משפרת משמעותית את השירות למאות אלפי נוסעי הרכבת בקווים החשמליים וקווים אחרים אשר עדיין מופעלים באמצעות דיזל. שכן שיפור השירות והדיוק בקו מסוים, מביא לתגובת שרשרת חיובית בקווים האחרים העושים שימוש באותן מסילות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה