בארץ

חיזבאללה באיום חריג אחרי המטח הכבד: זה מה שיקרה בעומק ישראל

עליית מדרגה בשיגורים של חיזבאללה לעבר מרכז הארץ. ארגון הטרור הודיע אחרי המטחים הכבדים למרכז, כי טווח הטילים שלו יעלה בהדרגה מיום ליום לעבר עומק ישראל
מערכת ice |  1
יירוט רקטות (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין)
אחרי המטח הכבד היום (שני) בשעות אחר הצהריים לעומק ישראל, במסגרתו נשמעו אזעקות ב-200 מוקדים בישראל ובחלקים נרחבים של המדינה בין היתר בגוש דן, בשרון, בשומרון ובמרכז - חיזבאללה שיגר איום חריג לישראל.
בהודעה שהוציא חיזבאללה אחרי המטח הוא הודיע כי טווח הטילים שלו יעלה בהדרגה מיום ליום לעבר עומק ישראל. כך על פי "ישראל היום". במטח האחרון שוגרו שלושה טילי קרקע-קרקע, שניים מהם יורטו על ידי מערכות ההגנה האווירית של ישראל ואחד מהם נפל בשטח פתוח. נכון לשעה זו, לא דווח על נפגעים בגוף. למרות זאת, ישנם דיווחים על כך שרסיסי מיירט נפלו בעיר חולון, בסמוך לאוטובוס שעצר בצדי הדרך. 
במשטרת ישראל עדכנו לאחר שיגור המטח הכבד למרכז: "שוטרים וחבלנים פועלים על מנת לבודד את זירות הנפילה. אנו מבקשים מהציבור להתרחק מזירות נפילה ולהישמע להוראות השוטרים בשטח".
כזכור, זה אינו המטח היחיד ששוגר היום לעבר מרכז הארץ, כאשר אזעקות נשמעו בשעות הצהריים המוקדמות ביישובי השרון, אחרי חמישה שיגורים של חיזבאללה, שטען כי ירה את הטילים לעבר בסיס בית ליד. כל הטילים יורטו על ידי מערכות ההגנה האווירית. מדובר בעליית מדרגה של חיזבאללה, שרק אתמול שיגר כטב"ם שגרם לנזק קטלני בבא"ח גולני, שם נהרגו 4 חיילים ו-70 נוספים נפצעו בדרגות שונות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבי וגלנט עדיין ישנים על האף... (ל"ת)
    תתעוררו 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור